اقدامات عمرانی در ۱۷ نقطه شهر زرند

شهردار زرند گفت: شهرداری با تلاش و برنامه‌ریزی مدیران و کارکنان خود پروژه‌های عمرانی متنوعی را در دستور کار دارد و از رسانه‌ها به عنوان منابع موثق خبری، خواستار اطلاع‌رسانی دقیق است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری زرند، علی ضیاءالدینی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری در ۱۷ نقطه از شهر در حال انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی است، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم پروژه‌هایی که در سطح شهر تأثیر گذار باشد را در دستور کار خود قرار دهیم تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

وی به اقدامات انجام شده در سطح شهر اشاره و با بیان اینکه خدمات شهرداری در تمام سطح شهر به صورت متوازن اجرایی خواهد شد، افزود: رسیدگی به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها بیشتر از هر زمان دیگری در دستور کار این نهاد قرار دارد.

شهردار زرند به فعالیت‌های اجرایی در کشتارگاه زرند و اقدامات انجام شده در این مکان اشاره و خاطرنشان کرد: هدف مجموعه شهرداری رساندن گوشتی سالم و عاری از هرگونه بیماری به شهروندان است.

ضیاءالدینی و خبرنگاران شهرستان در ادامه از پروژه جدول‌گذاری خیابان امام حسن مجتبی، تسطیح خیابان منا، ساماندهی جداول بهشت زهرا، محل احداث غسالخانه جدید شهر، جدول خیابان سپاس، راست‌گردهای بلوار شهید تهامی، المان میدان نماز، ساماندهی بوستان قرنی، ساخت سرویس‌های بهداشتی، ساماندهی بوستان حاشیه‌ای ۱۵ خرداد بازدید کردند.

وی از برگزاری این تور به صورت دو ماه یک‌بار خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با همت همه خبرنگاران بتوانیم بهترین عملکرد را به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر 597682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.