گلایه شهروندان جوشقان از نبود پارک+ پاسخ شهردار

شهروندان جوشقان‌قالی از نبود پارک و فضاهای تفریحی در این شهر گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهر جوشقان قالی با ۵۰۰۰ نفر جمعیت هیچ‌گونه فضای تفریح و بازی برای کودکان و نوجوانان ندارد.

ساکنان جوشقان قالی می‌گویند شهرداری چندین سال پیش با فراهم کردن زمینی به مساحت حدوداً ۲۰۰۰ مترمربع اقدام به احداث پارکی به نام پارک طبیعت کرده است، اما این بوستان به دلیل نبود بودجه هنوز قابل بهره‌برداری نیست.

ساکنان تصریح می‌کنند که این پارک با وجود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، نیمه‌کاره رها شده است. عده‌ای از شهروندان جوشقان‌قالی در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به این شرایط اعتراض کرده‌اند و خواهان تعیین تکلیف رسیدگی فوری مسئولان هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

بیشترین درآمد شهرداری صرف طرح‌های عمرانی می‌شود

علی نیکبخت، شهردار جوشقان قالی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهر جوشقان پنج هزار نفر جمعیت دارد، اما کمبود امکانات رفاهی و اجتماعی مناسب موجب مهاجرت ساکنان به شهرهای بزرگ‌تر شده است.

وی افزود: امکانات محدود، مدیریت شهری ششم را بر آن داشت تا بیشترین درآمد خود را صرف طرح‌های عمرانی کند، از این‌رو پروژه‌های آسفالت و جدول‌گذاری بلوار ورودی شهر، آب‌نمای آبشار، پارک طبیعت و پارک بانوان در دست احداث است.

شهردار جوشقان قالی خاطرنشان کرد: پروژه‌های در حال احداث شامل زیرسازی و جدول‌گذاری آسفالت بلوار امام رضا (ع) به طول ۵۰۰ متر و عرض هشت متر، محوطه سازی و دیوارکشی پارک خانواده، بتن‌ریزی آب‌نما و روشنایی پارک طبیعت و کانیو گذاری و آسفالت معابر است.

نیکبخت با اشاره به نیاز شهروندان به پارک تفریحی، تصریح کرد: پارک طبیعت مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع دارد و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در حال احداث است. برای تکمیل این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است که امیدواریم با تأمین بودجه هرچه زودتر تجهیزات رفاهی بوستان تأمین و شرایط برای شور و نشاط همشهریان فراهم شود.

کد خبر 597638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.