رونمایی از جدول نمایش فیلم‌های «جشنواره ونیز»

جشنواره ونیز از جدول نمایش فیلم‌های حاضر در این دوره فستیوال خود رونمایی کرد.

به گزارش ایمنا، فستیوال فیلم ونیز امروز از جدول نمایش فیلم‌های رویداد امسال خود رونمایی کرد. در این دوره از فستیوال چهار فیلم ساخته فیلم‌سازان ایرانی در بخش‌های مختلف این رویداد به نمایش درمی‌آید.

بنا به اعلام سایت جشنواره، فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند که در بخش مسابقه اصلی جشنواره قرار دارد با مدت‌زمان ۱۲۶ دقیقه روزهای هشتم و نهم سپتامبر (هفدهم و هیجدهم شهریور) در ساعات ۱۶:۱۵ دقیقه و ۱۷ به ترتیب در سالن‌های «سالا گرانده و پالا بینال» به نمایش درمی‌آید.

فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی که در بخش افق‌های ونیز قرار دارد با مدت‌زمان ۱۰۷ دقیقه در روزهای هفتم و نهم سپتامبر (شانزدهم و هیجدهم شهریور) به ترتیب در ساعات ۱۴ و ۱۳ به‌وقت محلی در سالن‌های «سالادارسنا و پالابینال» به نمایش درمی‌آید.

فیلم «بی رؤیا» دیگر فیلم ایرانی بخش افق‌ها به کارگردانی آرین وزیر دفتری نیز با مدت‌زمان ۱۱۱ دقیقه، طبق اعلام جشنواره در روزهای ششم و هفتم سپتامبر (پانزدهم و شانزدهم شهریور) در سالن «سالاجیاردینو» به نمایش درخواهد آمد.

در این دوره از جشنواره لیلا حاتمی بازیگر شناخته‌شده کشورمان به‌عنوان یکی از داورهای جشنواره حضور دارد. فستیوال ونیز امسال با فیلم کمدی سیاه «برفک» به کارگردان نوآ بامباک با بازی گرتا گرویگ، آدام درایور و جودی ترنر اسمیت افتتاح می‌شود.

هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز بین روزهای سی و یکم آگوست تا دهم سپتامبر برگزار می‌شود.

منبع: سینما پرس

کد خبر 597280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.