تجهیزات شهرداری برای مقابله با بحران‌ها تقویت می‌شود

شهردار یزد با بیان اینکه موج همدلی مردم این کلان‌شهر در سیل اخیر وصف شدنی نیست، گفت: تجهیزات شهرداری برای مقابله با بحران‌ها تقویت می‌شود.

ابوالقاسم محی‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه در سیل اخیر موج همدلی بسیار خوبی در سطح شهر یزد به وجود آمده بود، اظهار کرد: در جریان این اتفاق شاهد بودیم که هر کسی در هر بخش و صنفی که حضور داشت، تلاش می‌کرد تا کمکی به افراد آسیب‌دیده از سیل کند.

وی تصریح کرد: این موج همدلی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و همین موضوع به خوبی نشان می‌دهد که مردم ایران نسبت به یکدیگر توجه ویژه‌ای دارند و ما باید قدردان این ویژگی‌ها باشیم.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: امکانات شهرداری یزد برای مقابله با سیل و بحران‌های مختلف با کاستی‌هایی روبه‌رو بود که تکمیل این امکانات در برنامه شهرداری قرار گرفته است و در تلاش هستیم تا ضروریات را ایجاد کنیم.

محی‌الدینی ادامه داد: تکمیل امکانات شهرداری یزد برای مقابله با بحران‌های احتمالی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نباید نسبت به آن کوتاهی کنیم چرا که در هر لحظه، امکان به وقوع پیوستن یک بحران وجود دارد.

وی وقوع سیل اخیر یزد را بی‌سابقه دانست و تصریح کرد: یزد در مدت زمان نزدیک به دو ساعت، بارش نزدیک به دو سال خود را تجربه کرد، این سیل به همراه سیل اردیبهشت ماه به خوبی نشان داد که امکان وقوع بحران وجود دارد و باید آمادگی لازم برای آن را داشته باشیم.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در سیل اخیر با خسارت‌هایی همراه بود و خطراتی به وجود آورد، بحث فرونشست مرتبط با قنات‌ها بود که این موضوع نیز در دستور کار استان قرار گرفت تا با احیای بخشی از قنوات و برنامه‌ریزی برای رفع مشکل، جلوی خسارت‌های بیشتر گرفته شود.

کد خبر 597256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.