بازگشت عیسی به پرسپولیس غیرممکن می‌شود!

درحالی‌که لیست پرسپولیس تنها یک جای خالی دارد، یحیی گل‌محمدی به سراغ مهاجم خارجی رفته تا به این ترتیب مشخص شود هیچ تمایلی به ادامه حضور عیسی آل‌کثیر ندارد.

به گزارش ایمنا، آل‌کثیر پس از درخشش در صنعت نفت آبادان، در شرایطی به پرسپولیس پیوست که از همان ابتدا محبوبیت قابل‌توجهی نزد هواداران این تیم داشت و در شروع کار نیز نقش یک ستاره تمام‌عیار را به خود گرفت. بازیکنی که با گلزنی مقابل السد و پاختاکور، تیمش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساند اما یک محرومیت شش ماهه او را از ترکیب پرسپولیس بیرون انداخت.

عیسی در بازگشت، دوباره درخشید و دروازه استقلال و سپاهان را گشود و نقش پررنگی در قهرمانی لیگ بیستم تیمش ایفا کرد و در فصل جدید نیز با ثبت چهار گل، آمادگی خود برای رقابت آقای گلی را به معرض نمایش گذاشت تا اینکه در هفته چهاردهم و بازی با شهرخودرو، از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و تأخیر در عمل جراحی، باعث شد تا فصل جدید را هم از دست بدهد.

در حالی که گمانه‌زنی در مورد آینده این مهاجم جنوبی به اوج خود رسیده، عیسی روز گذشته به تمرین پرسپولیس رفت و برخوردی صمیمانه را از سوی کادرفنی متوجه خود دید اما حتی این ارتباط گرم نیز باعث نخواهد شد که یحیی او را برای فصل جدید همراه خود داشته باشد.

لیست پرسپولیس پس از شروع پرشتاب در نقل و انتقالات با ۱۷ بازیکن بزرگسالان پر شد که در ادامه سینا اسدبیگی و سپس یورگن لوکادیا نیز به جمع قرمزها ملحق شدند و حالا در شرایطی که تنها یک جای خالی باقی مانده، یحیی دستور به خروج تمیروف و جذب مهاجم جدید داده است.

به این ترتیب و با خروج تمیروف که در لیست زیر ۲۵ ساله‌های پرسپولیس قرار داشت و جذب مهاجم بزرگسال، لیست پرسپولیس تکمیل می‌شود و نه تنها برای آل‌کثیر بلکه برای خرید زمستانی نیز پرسپولیس جای خالی نخواهد داشت.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا پرسپولیس بیستمین بازیکن بزرگسال را به فهرست خود اضافه می‌کند یا خیر؟

منبع: ورزش سه

کد خبر 597200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.