نزدیک به ۷۰ کافه به دلایل اقتصادی تعطیل شده‌است/برخی واحدها به‌دلیل بدحجابی تذکر گرفتند

رئیس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ اصفهان گفت: بالارفتن قیمت مواد اولیه و کاهش قدرت خرید مردم از مهم‌ترین دلایل کاهش فروش و در نهایت تعطیلی واحدهای این صنف شده است.

محمود رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: واحدهای صنف آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ با مشکلات مختلفی ازجمله محدودیت ساعات کاری، بالا بودن نرخ آب و برق، گرانی مواد اولیه و در نهایت کاهش تقاضا مواجه هستند.

وی افزود: روال چند ساله این بود که در نیمه اول سال محدودیتی در ساعات کاری وجود نداشت و واحدهای این صنف معمولاً تا ساعت پنج بامداد باز بودند درصورتی‌که اکنون این ساعت به یک بامداد کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ اصفهان با بیان اینکه بالا رفتن قیمت مواد اولیه و کاهش قدرت خرید مردم، تأثیر زیادی در کاهش فروش واحدهای این صنف داشته است، گفت: از سال گذشته تاکنون نزدیک به ۷۰ کافه و بستنی فروشی به خاطر شرایط اقتصادی واحد خود را تعطیل کرده‌اند.

رنجبر با بیان اینکه متصدی‌های کافی‌شاپ‌ها موظف شده‌اند تا از ورود افراد بدحجاب جلوگیری کنند، گفت: بعضی کافی‌شاپ‌ها به خاطر رعایت نکردن این مورد از سوی اداره اماکن تذکر دریافت کرده‌اند.

کد خبر 597139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.