شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز؛ ۲۶ مرداد

کیفیت هوای کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به هشت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۴ در وضعیت قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مردادماه_ در ساعت منتهی به هشت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۴ در وضعیت قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۴۷، لواسانات با شاخص ۳۶ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

وضعیت ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۱۱۰، باقرشهر با شاخص ۱۲۳، پارک رازی با شاخص ۱۰۲، پاسداران با شاخص ۱۲۲، سلامت با شاخص ۱۰۴، علم و صنعت با شاخص ۱۱۶، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۱۲، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلامشهر با شاخص ۸۷، امام خمینی با شاخص ۷۶، پاکدشت با شاخص ۹۴، پردیس با شاخص ۸۹، پیشوا با شاخص ۷۸، پارک شکوفه با شاخص ۹۳، چشمه با شاخص ۷۷، دانشگاه تهران با شاخص ۷۴، دانشگاه تهران با شاخص ۷۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۹، رباط کریم با شاخص ۹۹، دماوند با شاخص ۸۷، ژئوفیزیک با شاخص ۶۷، شهریار با شاخص ۶۵، قائم با شاخص ۹۶، قدس با شاخص ۶۵، قرچک با شاخص ۵۲، ملارد با شاخص ۹۸، ورامین با شاخص ۶۵ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 597123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.