طلسم ۴۲۸۱ روزه استقلال در بندرانزلی+ جدول

تیم فوتبال ملوان در حالی روز پنجشنبه میزبان استقلال است که نزدیک به ۱۲ سال، در انزلی به استقلال نباخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال تاکنون ۲۸ بار در ادوار مختلف لیگ برتر رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند که از این بین استقلال در نیمی از دیدارها یعنی ۱۴ دیدار پیروز بوده و در سوی دیگر ملوان تنها چهار بار مقابل استقلال طعم پیروزی را چشیده است، ضمن اینکه ۱۰ بازی بین دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۲۸ رویارویی دو تیم در لیگ برتر ۷۴ گل به ثمر رسیده که آمار خوبی در لیگ ایران به شمار می‌رود؛ از این ۷۴ گل ۴۷ گل برای استقلال و ۲۷ گل برای ملوان به ثمر رسیده است.

در آمار رویارویی دو تیم در بندرانزلی، ملوان عملکرد بهتری داشته و از ۱۴ بازی برگزار شده در چهار دیدار پیروز بوده، استقلال نیز سه بار در انزلی موفق به شکست میزبان شده است.

نکته جالب توجه از جدال‌های اخیر استقلال در بندرانزلی اینکه آخرین برد استقلال برابر ملوان در انزلی به هفتم آذرماه سال ۱۳۸۹ بازمی‌گردد و از آن روز تاکنون، استقلال دیگر موفق به پیروزی در خانه ملوان نشده است. در این بین دو تیم پنج بار در انزلی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که دو پیروزی برای ملوان و سه تساوی حاصل کار دو تیم بوده است. دو پیروزی آخر ملوان برابر استقلال که در لیگ‌های یازدهم و سیزدهم به دست آمد با نتیجه جالب چهار بر دو رقم خورد که بهترین پیروزی‌های ملوان مقابل استقلال به شمار می‌رود.

آمار و ارقام رویارویی‌های ملوان و استقلال در لیگ برتر به شرح زیر است:

طلسم ۴۲۸۱ روزه استقلال در بندرانزلی+ جدول

کد خبر 597115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.