ملوان - استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی انزلی

با اعلام سازمان‌لیگ، دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال روز پنجشنبه هفته جاری و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی انزلی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدارهای هفته دوم فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها ملوان بندرانزلی میزبان تیم فوتبال استقلال تهران خواهد بود.

با اعلام سازمان‌لیگ، بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال تهران ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه بدون تماشاگر و در ورزشگاه تختی انزلی ملقب به سن‌سیروس برگزار می‌شود.

بیانیه سازمان‌لیگ در خصوص این دیدار به شرح زیر است:

با توجه به ممیزی‌های انجام‌شده از ورزشگاه تختی انزلی در بعدازظهر امروز سه‌شنبه بیست‌وپنجم مردادماه و تعهدات مدیرعامل محترم باشگاه ملوان بندرانزلی، ریاست هیئت‌فوتبال استان و فرماندهی یگان‌ویژه تا اطلاع ثانوی ملوان بندرانزلی بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه تختی انزلی میزبان حریفان خواهد بود. (حتی درصورتی‌که مجوز صدور حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها صادر شود.)

بدیهی است تا رفع نواقص رویت‌شده ورزشگاه و تایید سازمان لیگ این شرایط تغییر نخواهد کرد. به این ترتیب بازی ملوان و استقلال بدون حضور تماشاگران در انزلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 597096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.