پرچم‌دار بعدی بلک‌شارک معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پرچم‌دار بعدی بلک‌شارک با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی معرفی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، طی چند هفته گذشته چند گوشی پرچم‌دار با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی شده و اکنون به نظر می‌رسد که بلک‌شارک نیز برای عرضه یک گوشی جدید رده‌بالا در حال برنامه‌ریزی است. با توجه به مطالب منتشر شده، گوشی بعدی شرکت بلک‌شارک از صفحه‌نمایش Full HD پلاس بهره خواهد برد در حالی که پیش از این انتظار می‌رفت این دستگاه به نمایشگر 2K مجهز شود.

یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی رده‌بالای بعدی بلک‌شارک تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه از حسگر IMX686 سونی بهره خواهد برد. دوربین سلفی مورد استفاده در محصول ذکر شده نیز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

پرچم‌دار بعدی بلک‌شارک از باتری ۴۷۹۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد، باتری این محصول با بهره گرفتن از طراحی دو سلولی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. شایعات منتشر شده حاکی از این است که این گوشی هوشمند احتمالاً پرچم‌دار آینده بلک‌شارک خواهد بود، اما امکان دارد که به عنوان مدل به‌روزشده یکی از مدل‌های کنونی محصول وارد بازار شود.

کد خبر 597052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.