سرمایه انسانی؛ عامل  رشد اقتصادی هر جامعه

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سرمایه انسانی از عوامل مهم در رشد و توسعه اقتصادی هر جامعه‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله صفیان امروز _سه‌شنبه بیست و پنجم مردادماه_ در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی استان، ضمن اعلام موارد کارشناسی بر تمام بندهای صورت جلسات و دریافت نظر از تمام اعضای حاضر در جلسه جهت اعلام به شورای برنامه ریزی استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه درصد کمی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص یافته انتظار می‌رود با پیگیری مدیران استان تمام اعتبارات مصوب اختصاص یابند تا تحولی اساسی در استان را شاهد باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه لازم است شورای اسلامی شهرستان‌ها در جریان تصمیمات شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها قرار گیرند با استناد بر قوانین، به فرمانداران اعلام شود که از رؤسای شورای اسلامی شهرستان‌ها در جلسات مربوطه دعوت به عمل آورند.

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سرمایه انسانی یکی از عوامل مهم در رشد و توسعه اقتصادی هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، گفت: آموزش مهارت‌های تحکیم بنیان خانواده و تاب‌آوری اجتماعی برای زنان و دختران در راستای بهبود کیفیت زندگی، برگزاری دوره مهارت‌های ده‌گانه زندگی با محوریت مدیریت استرس و راهکارهای شاد زیستن در شرایط بحرانی برای بانوان استان باید در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، این جلسه با حضور اعضای کمیسیون، چند تن دیگر از اعضای شورای اسلامی استان و تعدادی از رؤسای شورای اسلامی شهرستان‌های تابعه، برای بررسی مصوبات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ارائه پیشنهاد در راستای بهبود امور به رئیس شورای برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

کد خبر 597024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.