خشکاندن درختان در تهران تعمدی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قبل از اینکه فیلم‌ها در فضای مجازی پخش شود باید مدیر اداره ثبت یا شهردار ناحیه به بوستان سر می‌زد و در مورد تأثیر کارخانه سیمان روی خشک شدن درختان بررسی‌های لازم را انجام می‌داد، گویا دست‌هایی در کار است که می‌خواهند درخت‌ها را خشک کرده و از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز _ سه‌شنبه بیست و پنجم مردادماه_ با پخش کردن یک فیلم در صحن شورای اسلامی شهر که نشان از قطع درختان یک بوستان در منطقه ۱۹ را داشت، اظهار کرد: این فیلم را یک طلبه از بوستان گلریز در مجاورت کارخانه سیمان در منطقه ۱۹ گرفته است.

وی با بیان این‌که هنوز علت خشک شدن و قطع درختان بررسی نشده است، ادامه داد: برخی معتقد هستند که گردافشانی کارخانه سیمان باعث خشک شدن درختان شده و در این میان نیز برخی نسبت به قطع درختان اقدام کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قبل از اینکه فیلم‌ها در فضای مجازی پخش شود باید مدیر اداره ثبت یا شهردار ناحیه به بوستان به این بزرگی سر می‌زدند و در مورد تأثیر کارخانه سیمان بر روی خشک شدن درختان بررسی می‌کردند، گویا دست‌هایی در کار است که می‌خواهند درخت‌ها را خشک کرده و از بین ببرند و بعد از تبدیل کردن این بوستان به زمین اقداماتی را انجام دهند.

وی اضافه کرد: شب گذشته نیز از منطقه یک فیلمی برای من ارسال کردند که درخت‌ها در حال قطع شدن هستند، اما فیلم را که برای شهردار منطقه ارسال کردم اعلام کرد که این ملک خصوصی است و شهرداری اجازه ورود ندارد البته چند بار به مالک هشدار داده شده است، خشک شدن درختان در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی است.

کد خبر 596997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.