شورای ششم تهران درگیر جنگ قدرت نیست

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افرادی که موفقیت شورای اسلامی شهر و شهرداری را بر نمی‌تابند، از ماه‌ها قبل شروع کردند به برنامه‌ریزی تا بگویند که شورای ششم درگیر جنگ قدرت است، آنها نمی‌دانند که بین اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس شورای ششم شهر رابطه شاگرد و استادی و پدر و فرزندی برقرار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _سه‌شنبه بیست و پنجم مردادماه_ هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر با تبریک به اعضای شورای اسلامی شهر بابت مانور انسجام و اقتدار سیاسی در جلسه قبلی، اظهار کرد: افرادی که موفقیت شورای اسلامی شهر و شهرداری را بر نمی‌تابند، از ماه‌ها قبل شروع کردند به برنامه‌ریزی تا بگویند که شورای ششم درگیر جنگ قدرت است، اما آنها نمی‌دانند که بین اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس شورای ششم شهر رابطه شاگرد و استادی و پدر و فرزندی برقرار است.

وی ادامه داد: مهدی چمران را به عنوان یک نعمت برای کشور و برای شورای اسلامی شهر می‌بینیم، اما برخی فکر می‌کنند، همچون خودشان اسیر قدرت هستند، در شورای اسلامی شهر تمام اعضا برای قدرت فعالیت می‌کنند. شورای اسلامی شهر با چالش‌هایی مواجه است، اما روز یکشنبه پاسخ روشنی به افرادی که به حرکت شورای اسلامی شهر در مسیر تفکر غلط برخی دل بسته بودند، داده شد و از همین روی این روز را روز اقتدار و انسجام سیاسی شوراها می‌دانم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تهران چند روز به خاطر نمایشگاه بین‌المللی، قفل مطلق بود و تمام پارکینگ‌های نمایشگاه پر شده بود، ادامه داد: مسئله اصلی دولت انقلابی، رفع مشکلات شهروندان است و از این روی از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم که در خصوص ظرفیت عظیم مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب مداخله کنند. در زمان قالیباف هزینه‌های زیادی در شهر آقتاب انجام و تولید ظرفیت شد و این در حالی است که به خاطر نمایشگاه بین‌المللی شهر را قفل کرده است و آسایش شهروندان را مختل می‌کنیم.

وی گفت: از شهرداری منطقه ۱۸ بابت مجتمع برنا که هفت هزار میلیارد آورده برای شهرداری ایجاد کرد، تشکرمی‌کنم، مهم‌ترین مشکل ادامه پروژه بروجردی با این اتفاق رفع شد.

کد خبر 596954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.