قایق کاتاماران کیش را در سفر به جزیره تجربه کنید
قایق کاتاماران در کیش

کیش یکی از جزایر زیبا و قطب گردشگری در جنوب ایران است. این جزیره دارای تفریحات آبی مهیج بسیاری است، که گردشگران بسیاری را هر ساله جذب خود می کند.

یکی از تجربیات منحصر به فرد و متفاوت در جزیره زیبای کیش، قایق های بادبانی کاتامارن کیش است. این قایق یکی از پر طرفدارا ترین تفریحات آبی در کیش بحساب می آید. قایق کاتاماران کیش به دلیل هیجان بالایی که دارد لذت بسیاری را به گردشگران می دهد.

قایق کاتامارن کیش قایقی بادبانی می باشد، که با نیروی باد حرکت می کند. این قایق از دو بدنه برای حرکت کردن ساخته شده است. در استفاده از این قایق ها باید قدرت و سرعت عمل خوبی داشته باشید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید، بنابراین نیاز به مهارت کافی دارد.

قایق کاتاماران چیست ؟

قایق کاتاماران یک قایق بادبانی با دو بدنه است، یک کاتاماران دارای دو بدنه و یک بادبان در وسط آن می باشد. بسته به اندازه قایق، فضای جداکننده دو بدنه ممکن است توسط یک کابین خلبان، یک کابین اصلی و معمولاً مقداری توری پر شود.

کاتاماران ها نسبت به تک بدنه ها پایدارتر هستند، زیرا دو بدنه با فاصله وسیع که وزن قایق را به گونه ای متعادل می کنند که آب باعث نمی شود به راحتی از یک طرف به سمت دیگر حرکت کند.

این قایق‌ ها همچنین می ‌توانند وزن بیشتری نسبت به یک تکهول با اندازه مشابه داشته باشند، به این معنی که می‌ توانید با گروه های دسته جمعی از این قایق ها استفاده کنید.

از ویژگی ها بارز قایق کاتامارن می توان به دوام، زیبایی و ایمنی این قایق اشاره کرد. ویژگی اصلی این قایق مقاوم بودن آن است. این قایق در شرایط بد آب و هوایی بسیار مقاوم است.

مقاومت این قایق به صورتی است، که هیچ قایق تفریحی یا شناوری قادر به حرکت در باد نیست، قایق کاتاماران می تواند به راحتی عبور کند و شما با آن به تفریح بپردازید.

هنگامی که با قایق کاتاماران تفریح می کنید، می توانید صدای امواج آب را بشنوید و لذت ببرید. این قایق ها با باد حرکت می کنند و موتور قایق شما را اذیت نمی کند و شما می توانید به راحتی صدای امواج دریا را بشنوید. قایقرانی با کاتاماران تفریحی آرام بخش و لذت بخش محسوب می شود.

شرایط استفاده از قایق کاتاماران در کیش

برای تفریح با قایق های کاتاماران در کیش خانم ها و آقایان بالای 18 سال می توانند از آن استفاده کنند. مدت زمانی که می توان با قایق کاتاماران در جزیره ی کیش تفریح کرد حدود 30 دقیقه می باشد.

بلیط های قایق های کاتاماران را باید از قبل رزرو کنید، و در صورت بد بودن شرایط آب و هوایی و خطرات احتمالی که ممکن است، برای افراد اتفاق بیافتد ممکن است برنامه ی قایق رانی با کاتاماران کنسل شود و مبلغ عودت داده شود.

کلوپ قایقرانی کاتاماران در جزیره ی کیش

قایق کاتامارن، یک قایق تفریحی از بهترین برند فرانسه است، که یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان این قایق ها می باشند. فرانسه همچنین سازنده ی قایق های المپیک نیز می باشد. قایق کاتامارن دارای سه نوع هوبی 15، هوبی 16 و هوبی ویو می باشد.

مجموعه های تفریحی کیش دارای پرسنلی مجرب هستند، که توانایی ارائه ی خدمات قایق های بادبانی کاتاماران در کیش را دارند. و به گردشگران یک تجربه ی هیجان انگیز و خاص را به ارمغان می آورند.

قایق سواری با کاتامارن نیاز به گذراندن دوره های آموزشی تخصصی می باشد، گردشگران می توانند در کیش با پرسنل آموزش دیده این تفریح آبی نهایت لذت را ببرند.

برنامه های قایق تفریحی کاتاماران در کیش

در برنامه های تفریحی کاتاماران کیش هنرمندانی وجود دارد، که در عرشه ی قایق برنامه های جذاب و سرگرم کننده شامل موزیک زنده ی شاد و گروه های حرفه ای استند آپ کمدی برای یک خاطره ی به یاد ماندنی برگزار می شود.

برنامه های قایقرانی کاتاماران کیش هرشب از صبح تا شب برگزار می شود. این گردش با یک برنامه ی 12 ساعته بر روی دریای نیلگون خلیج فارس و پذیرایی شام از مهمانان قایق برگزار می شود.

همچنین میهمانان قایق تفریحی کاتاماران لحظات به یادماندنی را با گرفتن عکس های زیبا بر روی عرشه ی قایق به ثبت می رسانند.

نکاتی درباره قایق تفریحی کاتاماران کیش

  • هزینه ی بلیط قایق های کاتاماران در کیش برای هر نفر 65 هزار تومان است.
  • هر بلیط مخصوص یک نفر می باشد.
  • ظرفیت قایق های کاتاماران کیش 180 نفر گنجایش دارد.
  • پذیرایی از میهمانان قایق کاتاماران رایگان می باشد.
  • برای سوار شدن بر روی قایق کاتاماران باید 30 دقیقه قبل از حرکت قایق در بندرگاه کیش حضور داشته باشید.
  • بندرگاه کیش مجهز به پارکینگ می باشد و در صورت داشتن خودرو می توانید از پارکینگ بندرگاه استفاده کنید.
  • میهمانان در صورت استفاده از کافی شاپ و خدمات عکاسی باید هزینه ای جداگانه برای آن ها بدهند.
  • برای پیدا کردن آدرس قایق کاتاماران بندرگاه کیش می توان بر روی گوگل آدرس آن را پیدا کرد.

برای اطلاع ازنحوه ی خرید بلیط هواپیما، قیمت بلیط کیش، بلیط هواپیما تهران کیش به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین بلیط های مسافرتی را بدون واسطه و آنلاین تهیه کنید. . سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از علاوه بر نرخ بلیط داخلی از قیمت پروازهای مختلف خارجی مانند بلیط استانبول و پرواز استانبول به تهران و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین تور خارجی را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما خارجی چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

کد خبر 596918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.