مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۴ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر مادر پیر با ۳۰ ضربه چاقوی پسر کشته شد، زورگیری از یک دختر ۱۵ ساله، فروش نوزاد دور از چشم شوهر، قتل آرشیدا با ۲۴ ضربه چاقو، آخرین جزئیات زلزله ۴.۴ ریشتری در کرمان، بازداشت عامل اصلی فروش مشروبات الکلی مرگبار و قتل با ضربات بیل را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم مردادماه_ به شرح ذیل است:

پسر جنایتکار پس از قتل مادر پیرش با ۳۰ ضربه چاقو، متواری شد.

بیشتر بخوانید

جوان قصاب، اتهام اقدام به آدم‌ربایی و زورگیری از دختر ورزشکار را انکار کرد.

بیشتر بخوانید

نتیجه ازدواجمان یک دختر ۶ ساله و یک پسر دو ساله بود که پس از طلاق، حضانت فرزندانم را برعهده گرفتم. برای نظافت به خانه‌های مردم می‌رفتم، اما درآمدم خیلی کم بود و کفاف زندگی‌ام را نمی‌داد؛ به پیشنهاد یکی از بستگان برای کسب درآمد بیشتر به یکی از شهرستان‌های اطراف تهران مهاجرت کردم.

بیشتر بخوانید

پسر جوان که به خودروی دختر مورد علاقه‌اش ردیاب وصل کرده بود، پس از تعقیب دختر جوان وی را در جنایتی هولناک کشت؛ این متهم در دادگاه مدعی شد بیمار روانی است.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مصدوم و حبس شدن پنج نفر در خودرو درپی تصادف در جاده نائین، خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری پنج قاچاقچی موادمخدر و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلو تریاک در عملیات هوشمندانه مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی خبر داد.

بیشتر بخوانید

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر صبح امروز هجدک در استان کرمان را لرزاند.

بیشتر بخوانید

سه سارق که تحت عنوان مسافر در شهرری از رانندگان زورگیری و خودرو آنها را به سرقت می‌بردند دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

درپی مسمومیت ۷۵ نفر و فوت ۱۳ نفر از شهروندان هرمزگانی بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم در ایام ماه مبارک رمضان امسال و متواری شدن عامل یا عاملان این حادثه، بلافاصله پس از وقوع حادثه پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضارب مأموران انتظامی در خیابان طالقانی و قاتل نگهبانان شرکت کشتیرانی در شهریار به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری، درگیری خونین دو کارگر جوان در یک ساختمان نیمه‌کاره در رودهن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس راهی محل موردنظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند، اما یکی از مردان جوان که در درگیری حضور داشت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته بود.

بیشتر بخوانید

کد خبر 596817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.