ارائه خدمات ارزان‌ قیمت برای جذب بیشتر زائران در مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ارائه خدمات ارزان‌ قیمت به زائران یکی از دیدگاه‌های مدیریت شهری در جذب آنها است، چرا که حضور بیشتر زائران در مشهد باعث می‌شود چرخ اقتصاد این شهر بچرخد و مدیریت شهری می‌تواند از این راه به درآمدزایی برسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، حسن موحدیان در خصوص مواضع شورای ششم شهر مشهد برای ارائه خدمات ارزان‌قیمت به زائران، اظهار کرد: یکی از سوالات مهمی که امروز درباره سفرهای زیارتی مطرح می‌شود، این است که سفر به نجف در مقایسه با سفر به استانبول چه مقدار نیازمند صرف هزینه است؟ چرا استانبول بلیت ارزان‌تری در اختیار مسافران قرار می‌دهد؟

وی ادامه داد: باید توجه داشت استانبول برای کسب درآمد بیشتر از گردشگران و تأمین اقتصاد خود این کار را انجام می‌دهد و بلیت ارزان‌قیمت ارائه می‌کند؛ سپس در بخش‌های دیگری از اقتصاد خود از حضور گردشگران درآمدزایی می‌کند.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: دیدگاه‌مان در جذب زائر حول محور همین سیاست می‌چرخد. بر اساس سند توسعه مشهد اگر اقتصاد شهروندان مشهد بچرخد، مدیریت شهری نیز می‌تواند درآمدزایی داشته باشد و این درآمدزایی تنها با حضور زائران و گردشگران در این شهر رخ خواهد داد.

کد خبر 596675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.