دولت‌ها همواره به عنوان تسهیل‌گر نقش‌آفرینی کرده‌اند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: دوران دفاع مقدس، مبارزه با کرونا، عاشورای حسینی و برگزاری اربعین حسینی همه نمود حضور و نقش‌آفرینی مردم در اداره جامعه است و دولت‌ها همواره به عنوان تسهیل‌گر، نقش‌آفرینی کرده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب‌الزمان (عج) سردار مجتبی فدا در حاشیه افتتاح جاده بین‌المزارع دشت پرزان از توابع شهرستان شهرضا اظهار کرد: خداوند به واسطه اخلاصی که امام حسین (ع) در قیام خود داشت، برکتی به ایشان داد که به هیچ‌کس نداده است در حالی که خوردن خاک حرام است اما شفا را در تربت امام حسین (ع) قرار داد و دعا تحت قبه ایشان مستجاب است.

وی گفت: قطعاً کار برای خدا و برای رشد و اعتلای نظام اسلامی موجب برکت خواهد شد.

سردار فدا تصریح کرد: امروز به واسطه اقدامات دلسوزان نظام اسلامی و همراهی مجموعه ادارات، شرایط حضور و مشارکت مردم در اداره جامعه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس، مبارزه با کرونا، عاشورای حسینی و برگزاری اربعین حسینی همه نمود حضور و نقش‌آفرینی مردم در اداره جامعه است و دولت‌ها همواره به عنوان تسهیل‌گر، نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج، تشکیلات انقلاب اسلامی است و برای کمک به مسئولان و مدیران در هر صحنه‌ای از جمله دفاع نظامی، مقابله با حوادث مترقبه، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی آماده کمک‌رسانی است.

با افتتاح هفت کیلومتر جاده بین مزارع در منطقه دشت پرزان که حدفاصل جرقویه و شهرضا است، با کمک به کشاورزان این منطقه باعث افزایش تولیدات کشاورزی و رونق دام‌پروری و دامداری در این منطقه خواهد شد.

در فاز بعدی تکمیل این پروژه، جاده بین مزارع دشت پرزان به جاده اصفهان-شیراز متصل خواهد شد.

کد خبر 596460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.