محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: «محمدحسین واحدیان» با اکثریت آراء به عنوان شهردار انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _ یکشنبه بیست‌وسوم مردادماه _ در جمع خبرنگاران، از انتخاب شهردار شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: در یکصدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد که عصر امروز با موضوع انتخاب شهردار شهرکرد در شورای اسلامی این شهر تشکیل شد، «محمدحسین واحدیان» از شهر کاشان با اکثریت آرا به عنوان شهردار انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد، افزود: ۱۰ روز پیش اعلام شد که نامزدهای جدید برای منصب شهرداری رزومه‌های خود را به شورای شهر ارسال کنند که ۱۰ رزومه به دست ما رسید و از این ۱۰ رزومه به دو نفر و در نهایت به انتخاب یک نفر رسیدیم.

حیدری با بیان اینکه واحدیان متولد سال ۶۴ است، تصریح کرد: تحصیلات وی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه کاشان، کارشناسی ارشد MBA گرایش مدیر استراتژیک شهری از دانشگاه تهران و کارشناسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در خصوص اهم مسئولیت‌های شهردار شهرکرد، اظهار کرد: واحدیان، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان، شهردار منطقه یک ویژه تاریخی فرهنگی شهر کاشان، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری را در کارنامه خود دارد.

وی گفت: مشخصات شخص انتخاب شده از سمت شورا به وزارت‌خانه و شورای تطبیق ارسال می‌شود تا مراحل قانونی خود را طی کند و به محض اعلام نتیجه، شهردار فعالیت خود را در شهر آغاز می‌کند.

کد خبر 596440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.