توسعه و مناسب‌سازی مراکز میوه و تره‌بار در دستور کار قرار گیرد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: کیفیت میوه در مراکز تره‌بار باید روز به روز افزایش یابد، چرا که گاهی شاهد اعتراضات برخی شهروندان در این خصوص هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پیرهادی امروز _یک‌شنبه بیست و سوم مردادماه_ وی با بیان اینکه با افزایش و رشد جمعیت شهری شاهد افزایش فرهنگ شهرنشینی هستیم، اظهار کرد: فراهم آوردن شرایط رفاه شهروندان از دغدغه‌های شورای شهر است.

وی ادامه داد: ایجاد مراکزی برای تهیه و توزیع میوه و تره‌بار یکی از تسهیلات است که در شهر ارائه می‌شود و محصولات کشاورزی از تولید، در بازار و میادین تره‌بار به توزیع می‌رسد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت ارائه محصولات با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب و دارای اختلاف قیمت با سایر مراکز فروش در سطح شهر، گفت: باید قیمت کالاها در میادین میوه و تره‌بار مناسب‌تر باشد و کیفیت مناسبی نیز داشته باشند تا شهروندان از میادین میوه و تره‌بار استقبال کنند.

وی تصریح کرد: کیفیت میوه در مراکز تره بار باید روز به روز افزایش یابد، چرا که گاهی شاهد اعتراضات برخی شهروندان در این خصوص هستیم. در بودجه امسال تاکید کردیم که توسعه این مراکز باید در دستور کار باشد به ویژه در محلاتی پرجمعیت که مراکز میوه و تره‌بار ندارند، باید این توسعه در دستور کار قرار گیرد.

پیرهادی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۱ باید هشت میدان میوه و تره. بار احداث، دو میدان میوه و تره بار تخریب، ۱۰ میدان میوه و تره‌بار ایمن‌سازی و ۱۵ بازار میوه و تره‌بار برای معلولان مناسب‌سازی می‌شد، از شهرداری تهران می‌خواهم نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

وی گفت: برخی بازارها احداث شده است، اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، از شهردار تهران درخواست می‌کنم نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشد و اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 596354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.