رفع مشکلات شهروندان در اولویت شورای ششم تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای اسلامی شهر در دوره ششم اصرار ویژه‌ای بر حضور در نقاط مختلف شهر و بررسی مشکلات شهروندان از نزدیک داشتند که این کار به بهترین شکل ممکن انجام شد که امیدواریم نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _ یک‌شنبه بیست‌وسوم مردادماه_ در حاشیه هشتادوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران برای دومین سال از ششمین دوره این شورا، اظهار کرد: امروز ریاست، نایب رئیس و دو منشی شورای اسلامی شهر تهران انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر ترکیب هیئت رئیسه برای دومین سال بدون تغییر ابقاء شد و امیدواریم در خدمت‌گذاری شهروندان تهران موفق باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص ارزیابی عملکرد یک ساله فعالیت شورای اسلامی شهر تهران به ویژه در حوزه نظارت اعضا به شکل قوی عمل کرده‌اند، همان طور که اخبار این موضوع منتشر شده است، تمام اعضا در مناطق مختلف حضور داشتند و حتی در مسائل جزئی شهرداری حتی در ساعت‌های نیمه‌شب نیز رسیدگی کردند و انتقادات خود را به صورت کتبی و شفاهی در صحن شورای اسلامی شهر ارائه دادند.

وی تصریح کرد: شهرداری به دلیل گستردگی که دارد با مشکلات بسیاری مواجه است، لذا هر چه اعضا در موضوع نظارت فعالیت کنند، باز هم کم است و در این خصوص از کمک شورایاری‌ها بهره می‌گرفتیم که با توجه به از دست دادن جایگاه قانونی آنها با مشکلاتی مواجه شدیم، البته هنوز نیز از آنها کمک می‌گیریم، اما در تلاش هستیم با ساختاری جدید دوباره این مجموعه را به صورت قانونی ایجاد کنیم.

چمران افزود: اعضای شورای اسلامی شهر در دوره ششم اصرار ویژه‌ای بر حضور در نقاط مختلف شهر و بررسی مشکلات شهروندان از نزدیک داشتند که این کار به بهترین شکل ممکن انجام شد که امیدواریم نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

کد خبر 596330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.