۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
استخدام ۲۰ آتش‌نشان در گرگان

شهردار گرگان گفت: برای حل موقت کمبود نیرو به‌زودی ۲۰ آتش‌نشان از طریق آزمون جذب می‌شوند.

به گزارش ایمنا، محمدرضا سبطی اظهار کرد: طی سال‌های اخیر تلاش فراوانی برای استانداردسازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی گرگان انجام شده است و با وجود اقدامات مؤثر برای تجهیز ایستگاه‌ها به امکانات روزآمد، این مراکز با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه هستند.

وی از دریافت مجوز راه‌اندازی سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری گرگان خبر داد و افزود: این سازمان بازوی درآمدی و پیمانکاری شهرداری گرگان است و می‌تواند در بسیاری از پروژه‌ها یاری‌رسان شهرداری باشد.

شهردار گرگان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری در سال‌های قبل بدون تأمین درآمد کافی انجام شده است، خاطرنشان کرد: هزینه این پروژه‌ها از محل فروش املاک و مستغلات تأمین می‌شد که با فروش آن‌ها، ذخیره عرصه‌های تحت مالکیت شهرداری تا حد زیادی کاهش یافت.

سبطی اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای انباشت دوباره عرصه‌های تحت تملک شهرداری در معاونت شهرسازی و املاک این نهاد آغاز شده است و به‌زودی ثمرات آن مشهود خواهد شد.

وی به ضرورت توسعه پروژه‌های بازگشایی معابر شهری اشاره و تاکید کرد: محورهای طبیعت، نیایش، ملاقاتی و پارتیان در اولویت اجرای این طرح قرار دارد. شهر ۳۵۰ هزار نفری گرگان مشکلات و تنگناهای زیادی در بخش فضای سبز، ترافیک، کمبود پارکینگ، جمع‌آوری زباله، حمل و نقل شهری دارد.

شهردار گرگان افزود: برای حل موقت کمبود نیرو، ۲۰ آتش‌نشان از طریق آزمون جذب می‌شوند.

منبع: ایرنا

کد خبر 596240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.