نشست مشترک اعضای دولت با مجلس در هفته دولت تشکیل می‌شود

رئیس مجلس در پاسخ به اخطار نماینده مردم خمینی‌شهر در مورد حضور همه نمایندگان در نشست مشترک امروز مجلس و دولت گفت: جلسه مشترک دولت با تمام نمایندگان مجلس در هفته دولت تشکیل خواهد شد. در جلسه‌ای محدودتر موضوعات و دغدغه‌های نمایندگان به صورت کاربردی‌تر مطرح می‌شود تا هماهنگی‌ها در حوزه اجرا انجام شود.

به گزارش ایمنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مردادماه_ با اشاره به نشست مشترک امروز عصر مجلس و دولت اظهار کرد: بهتر بود که تمام همکاران در این جلسه با دولت حضور پیدا می‌کردند؛ همان‌طور که همیشه گفتیم ما نماینده‌تر نداریم لذا بهتر بود به جای اینکه تنها اعضای هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌ها در این نشست مشترک حضور پیدا کنند از همه نماینده‌ها دعوت به عمل می‌آمد البته قبول داریم که رؤسای کمیسیون‌ها و هیئت‌رئیسه مجلس مسائل را به دولت منتقل خواهند کرد.

وی یادآور شد: مشکلات امروز جامعه مانند بحث حقوق بازنشستگان که بعد از این چند مدت هنوز اجرا نشده است یا قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار که کانون وکلا از اجرای آن استنکاف می‌کند، از موضوعاتی است که باید به دولت متذکر شویم، به همین جهت بهتر بود که جلسه مشترک امروز با حضور تمام نمایندگان یا تعدادی از آنها بر اساس قرعه‌کشی تشکیل شود.

نقدعلی افزود: ما همیشه مشکلات معیشتی را از پشت تریبون مطرح می‌کنیم اما حضور جمعی از نمایندگان در نشست مشترک با دولت مناسب‌تر است، بنابراین بهتر است در این خصوص تجدیدنظر شود.

محمدباقر قالیباف، رئیس قوه مقننه در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: جلسه مشترک مجلس و دولت با حضور همه نمایندگان به پیشنهاد خود دولت در هفته دولت برگزار خواهد شد. همان‌طور که صبح قبل از آغاز جلسه گفتم رؤسای کمیسیون‌ها و اعضای هیئت رئیسه و دولت در رابطه با موضوعاتی که اشاره شد به صورت کاربردی‌تر در جلسه‌ای محدودتر صحبت خواهند کرد تا به طور مؤثرتر هماهنگی‌ها در حوزه اجرا انجام شود.

کد خبر 596230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.