تکمیل روشنایی ۵۰ درصدی آزادراه تبریز-سهند تا هفته دولت

سرپرست شرکت عمران سهند گفت: تلاش می‌کنیم تکمیل روشنایی ۵۰ درصدی آزادراه تبریز-سهند را طی روزهای پیش رو تا هفته دولت به نتیجه نهایی برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا اقبالی در نشست هم‌اندیشی با اهالی رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: اصلی‌ترین مأموریت نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید برعهده شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید است و عمده این سهمیه متوجه شرکت عمران سهند است، به‌طوری که در گام اول عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در کل شهرهای جدید کشور سهم ۱۰ درصد متعلق به شهر جدید سهند و شرکت عمران سهند درصد چشمگیری است.

وی افزود: در کنار این وظایف و مسئولیت‌ها، ایجاد فضاها و خدمات زیربنایی و روبنایی شهر از دیگر وظایف شرکت عمران سهند محسوب می‌شود.

سرپرست شرکت عمران سهند ادامه داد: مهم‌تر از این موارد در دولت سیزدهم در کنار ساخت‌وسازها و موضوع جهش تولید مسکن تاکید به پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی در شهرهای جدید است که نتیجه این پیوست‌ها پرداختن به مسائل زیستی، انسانی، اسلامی و دینی شهرهای جدید، به عنوان محور تمام فعالیت‌های دولت سیزدهم معرفی شده است.

اقبالی در رابطه با تکمیل نواقص آزادراه تبریز-سهند ازجمله روشنایی این آزادراه گفت: پیمانکار قبلی اجرای طرح روشنایی پنج کیلومتر اول از سمت سهند به تبریز خلع ید شده و فرآیند فراخوان و مناقصه برای تعیین پیمانکار جدید صورت گرفته و در آینده نزدیک به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: سعی می‌کنیم با تسریع این روند تکمیل روشنایی ۵۰ درصدی آزاد راه تبریز-سهند را روزهای پیش رو تا هفته دولت به نتیجه نهایی برسانیم.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند در پاسخ به پرسشی در رابطه با دلیل حضور نداشتن استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم تودیع و معارفه، حواشی این مراسم و احتمال ادامه این اختلاف سلیقه تاکنون، گفت: علت اصلی اتفاقی که در روزهای اول تودیع و معارفه پیش آمد، به خاطر شفاف نبودن رسانه‌ها بود، روابطمان با استانداری، شورای مسکن، مراکز و واحدهای تابعه استانداری که با آن‌ها ارتباط داریم، کاملاً حسنه است و هیچ مشکلی نداریم.

اقبالی خاطرنشان کرد: همایش قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در شهر جدید سهند طی روزهای آینده برگزار خواهد شد و در رابطه با این موضوع بسته‌های سرمایه‌گذاری جهت ارائه به سرمایه‌گذاران محترم آماده شده است.

کد خبر 596210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.