قیمت تبلت امروز ۲۳ مرداد+ دانلود لیست سامسونگ و لنوو

آخرین قیمت تبلت‌های سامسونگ و لنوو برای یافتن ارزان‌ترین قیمت، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود پیشرفت طراحی و امکانات تلفن‌های همراه، تبلت همچنان جایگاه ویژه‌ای در زندگی مردم دارد، زیرا صفحه گوشی برای خواندن کتاب، تماشای فیلم و فعالیت‌های این‌چنینی، ممکن است خسته‌کننده باشد و از طرفی حمل لپ‌تاپ نیز آسان نیست؛ بنابراین تبلت همچنان گزینه مناسب و تکنولوژی محبوبی است.

در ادامه لیست مدل‌های مختلف تبلت‌های سامسونگ و لنوو را در بازارهای ایران به همراه قیمت امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مردادماه_ مشاهده می‌کنید:

پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین تبلت‌

تبلت iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi

۲۰۲۱ بدون شک در میان تبلت‌های موجود در بازار، آیپدهای اپل توانسته عملکرد بسیار خوبی را به‌نمایش بگذارد. iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi (2021) نیز به‌عنوان یکی از جدیدترین محصولات اپل، مشخصات بسیار قدرتمندی را با خود به‌همراه داشته است. در نمای روبه‌رویی این تبلت به صفحه‌نمایش ۱۰.۲ اینچ با رزولوشن ۲۱۶۰×۱۶۲۰ پیکسل مجهز شده است. صفحه‌نمایشی که توانایی نمایش ۲۶۴ پیکسل در هر اینچ دارد. حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت (شمع در متر مربع) هم سبب شده تا در شرایط نوری متنوع، وضوح تصویر بسیار خوب و باکیفیتی را از این صفحه‌نمایش شاهد باشیم.

برای دوربین سلفی این تبلت از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است؛ سنسوری از نوع فوق عریض یا همان Ultra wide که امکان ثبت تصاویر با زاویه دید گسترده ۱۲۲ درجه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. در قسمت پشتی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن هشت مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 از نوع عریض در نظر گرفته شده است، اما اصلی‌ترین مشخصه این محصول بدون شک پردازنده در نظر گرفته شده است. Pad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi (2021) به پردازنده قدرتمند A13 «بایونیک» مجهز شده است. پردازنده‌ای که توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی را در بازی‌های سنگین و نرم‌افزارهای سنگین را دارد.

مشخصات تبلت iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi 2021

وزن: ۴۸۷ گرم
کابل همراه: لایتنینگ
رم: سه گیگابایت
حافظه داخلی: ۶۴ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه: خیر
رنج اندازه صفحه نمایش: بین ۱۰ تا ۱۳ اینچ
شبکه‌های ارتباطی: بدون سیم‌کارت
رابط‌ها: Lightning
درگاه‌های ارتباطی: Bluetooth،Lightning
حسگرها: اثرانگشت روی قاب جلویی، حسگر نور محیط، ژیروسکوپ (Gyro)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، فشارسنج (Barometer)

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE LTE SM-T735

تبلت «Galaxy Tab S7 FE LTE » یکی از محصولات شرکت «سامسونگ» است که با سایز ۱۲.۴ اینچ روانه بازار شده است. صفحه‌نمایش این محصول از نوع TFT است و وضوح تصویر ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل با تراکم ۲۴۳ پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد. ظرفیت داخلی این تبلت ۶۴ گیگابایت است و می‌تواند فضای مناسبی برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از فایل‌های صوتی و تصویری، بازی و اپلیکیشن‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد؛ همچنین می‌توان این میزان را با استفاده از حافظه microSD افزایش داد.

با توجه به پشتیبانی این محصول از یک سیم‌کارت می‌توانید از آن برای اتصال به شبکه‌های ارتباطی 3G و 4G استفاده کنید. سنسور دوربین اصلی این محصول هشت مگاپیکسل است. دوربین سلفی که از سنسوری پنج مگاپیکسلی بهره برده، می‌تواند برای برقراری ارتباطات ویدئویی بسیار کارآمد باشد. سیستم‌عامل نسخه ۱۱ اندروید و رابط کاربری One UI 3.1 به صورت پیش‌فرض در این محصول ایفای نقش می‌کند. یک باتری غیر قابل تعویض ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع وظیفه تأمین انرژی آن را به عهده دارد.

مشخصات تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE LTE SM-T735

وزن: ۶۰۸ گرم
رم: سه گیگابایت
حافظه داخلی: ۶۴ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه: microSD
رنج اندازه صفحه نمایش: بین ۱۰ تا ۱۳ اینچ
شبکه‌های ارتباطی: 2G.3G.4G

دانلود لیست قیمت تبلت (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 596181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.