تقویت وای‌فای عمومی در مناطق محروم کنتاکی

ساکنان مناطق محروم کنتاکی، ایالتی در آمریکا، به زودی به طور گسترده به وای‌فای عمومی دسترسی پیدا خواهند کرد؛ این اقدام با هدف کمک به جوامعی پیاده خواهد شد که بیشترین آسیب‌ها را در مقابل سیل‌های رخ داده متحمل شده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بسیاری از مردم ساکن در مناطق فقیرنشین ایالت کنتاکی از دسترسی به اینترنت پرسرعت محروم هستند و همین امر آن‌ها را در مقابل رویدادهای مختلف نظیر وقوع سیل آسیب‌پذیر کرده است. در همین رابطه، مدیران تصمیم گرفته‌اند دسترسی سراسر ایالت، به ویژه مناطق محروم را به اتصال پهنای باند افزایش دهند تا امکان واکنش اضطراری را در مقابل حوادث ناگوار برای تمام مردم فراهم بیاورند. نکته جالب‌توجه این است که ساکنان حومه‌ها و روستاهای سراسر کنتاکی نیز از خدمات جدید اینترنت برخوردار خواهند شد.

علاوه بر این، مراکز سلامت در شرق کنتاکی که بیشترین آسیب را در مقابل سیل متحمل شده است، مجهز به اینترنت پرسرعت خواهد شد، ضمن این‌که بخشداری شهرستان هریسون آمریکا نیز از طریق اینترنت پرسرعت به شهرداری سینسیانا متصل خواهد شد تا مشارکت بین این دو بخش به تقویت وای‌فای حومه‌ها و روستاها کمک کند.

مدیران کنتاکی پس از برگزاری یک جلسه فوری تصمیم به افزایش دسترسی مردم سراسر ایالات، به ویژه ساکنان مناطق محروم، به اینترنت پرسرعت گرفتند و برای تحقق هدف خود مشارکت با مراکز دیجیتالی مختلف نظیر Rajant و Accelecom را ضروری دانستند. علاوه بر این، مرکز توسعه روستایی کنتاکی نیز که پیش از این نقش مهمی در افزایش قابلیت اتصال حومه‌ها به اینترنت ایفا کرده قرار است در پیاده‌سازی پروژه جدید مشارکت کند و به نصب وای‌فای در مراکز مختلف بپردازد. پیش از این اقدامات، کمپانی‌های مختلف با مشارکت یکدیگر اینترنت پرسرعت را در بسیاری از سازه‌های ایالت نصب کردند و از این طریق، امکان بهره‌وری از نرم‌افزارها و خدمات هوشمند را نیز در سراسر کنتاکی فراهم آوردند. این اقدام صرف‌نظر از تمام مزایای خود، از طریق نصب دوربین‌های هوشمند در فضاهای عمومی، به افزایش امنیت مردم و به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی کمک زیادی کرده است.

تقویت وای‌فای عمومی در مناطق محروم کنتاکی

کد خبر 596173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.