تعیین تکلیف احیا و احداث دانشگاه علوم قرآن و حدیث علامه مجلسی (ره)

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تملک املاک برای احیا و احداث دانشگاه علوم قرآن و حدیث علامه مجلسی(ره) جنب مسجد جامع تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری در نشست بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات منطقه سه شهرداری اصفهان، اظهار کرد: منطقه سه شهرداری یکی از مناطق مرکزی شهر محسوب می‌شود که در دل خود بافت تاریخی و مراکز گردشگری متعددی جای داده، از این‌رو بررسی مسائل و مشکلات این منطقه ضروری است.

وی با بیان اینکه در خصوص احداث دانشگاه علوم و حدیث علامه مجلسی (ره) در این نشست بحث و تبادل نظر شد، ادامه داد: قرار بر این است که ابتدا یک بازدید مشترک بین شهرداری اصفهان، شورای اسلامی شهر، اداره کل میراث فرهنگی و استانداری استان از محل و فضای احداث این دانشگاه در پشت مسجد جامع و مقبره علامه مجلسی انجام و ابعاد مختلف این موضوع به صورت میدانی بررسی شود.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: انتخاب هر چه سریع‌تر مشاور متخصص با اجماع نظر ارگان‌های مرتبط همچون اداره کل مسکن و شهرسازی، اداره کل میراث فرهنگی، شهرداری و استانداری اصفهان برای ارائه یک طرح خوب، مناسب و همخوان با فضای بافت تاریخی پشت مسجد جامع در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد تملک املاک در این منطقه برای احیا و احداث دانشگاه علوم و حدیث علامه مجلسی (ره) تعیین تکلیف شود تا مردم و ساکنان منطقه از بلاتکلیفی چند ساله نجات یابند.

کد خبر 596127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.