راه‌اندازی استودیو "صدای شهر" اهواز

شهردار اهواز گفت: با همکاری صداوسیمای مرکز خوزستان به زودی استودیو صدای شهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز _شنبه بیست‌ودوم خردادماه_ در بازدید از صداوسیمای خوزستان، اظهار کرد: هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی روز گرامیداشت خبرنگار است و از آنجا که این روز با عاشورای حسینی مصادف شده بود با چند روز تأخیر برای عرض تبریک در جمع رسانه‌های استان حاضر شدیم.

وی افزود: نقش رسانه برای جهاد تبیین که فرموده رهبر معظم انقلاب است، در این ایام نقش بسیار فاخر و ارزشمندی دارد و می‌تواند با ضریب اطمینان بیشتری برای مردم، محل اتکا و امیدواری به اخبار صحیح و شفاف باشد.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: زحمات زیادی در صدا و سیما کشیده می‌شود و مسئولان کمتر از این تلاش‌ها خبر پیدا می‌کنند، به همین مناسبت امروز جهت تبریک روز خبرنگار به حضور آنها رسیدیم. تعامل بسیار خوبی میان شهرداری اهواز و مرکز صدا و سیمای خوزستان برقرار شده است و انتظار می‌رود صدا و سیما صداقت و امانت‌داری را در انتشار اخبار داشته باشد که این امر تاکنون به خوبی محقق شده است.

امینی تصریح کرد: صدا و سیما باید انعکاس نظرات مردم به مسئولان باشد و مشکلات شهر را گوشزد کند، صدا و سیما باید نقشی بازدارنده داشته و محرکی برای مسئولان باشد، چراکه در این صورت مورد اطمینان مردم قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: با همکاری صداوسیمای مرکز خوزستان به زودی استودیو صدای شهر راه‌اندازی خواهد شود و در آن برنامه‌های متنوعی برای انعکاس اخبار شهرداری، شنیدن و رساندن صدای مردم به مسئولان مدیریت شهری و شورای شهر اتفاق خواهد افتاد.

شهردار اهواز گفت: امیدوارم این ارتباط مطلوب زمینه جهاد تبیین در حوزه اطلاع‌رسانی شهری را به همراه داشته باشد و نتیجه آن رضایت مردم و خداوند متعال باشد.

کد خبر 596084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.