توجه به مطالبات شهروندان در اولویت مدیریت شهری تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تاسیس کلانتری به یکی از مطالبات شهروندان محله رضویه پاسخ داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا شمس‌احسان امروز _شنبه بیست و دوم مردادماه _ در مراسم آغاز احداث کلانتری محله رضویه در منطقه پانزده شهرداری، اظهار کرد: با تأسیس این کلانتری به یکی از مطالبات شهروندان محله رضویه پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: جمع‌آوری و انتقال معتادان متجاهر به مراکز بازپروری و گرم‌خانه‌ها، هموارسازی و مسطح‌سازی تپه کوه سنگی جهت تردد خودروهای نظامی و انتظامی و احداث کلانتری سه اقدام مهمی است است، بنا به درخواست و پیگیری معتمدان و شهروندان محله رضویه از دستگاه‌ها انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تلاش‌های انجام شده امروز توانسته‌ایم به صورت نسبی ایجاد نظم اجتماعی، امنیت و احساس امنیت را برای شهروندان محله رضویه برقرار کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌ها و زحمات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، تصریح کرد: مجموعه انتظامی تهران بزرگ در طول این مسیر همراهی‌های زیادی با شهرداری تهران، شورای شهر و نهادهای دیگر در این زمینه داشتند. شهردار تهران با همیت و دغدغه‌ای که دارند دستورات لازم را برای ایجاد امنیت در این محله صادر کردند.

شمس‌احسان گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر با تأسیس و راه‌اندازی این کلانتری شهروندان طعم شیرین امنیت را بیش از گذشته تجربه کنند.

وی افزود: و با تعامل دوطرفه شهروندان و نیروی انتظامی شاهد کاهش نرخ جرایم، ناامنی‌های اجتماعی و بزهکاری‌های اجتماعی باشیم.

کد خبر 596073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.