۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
محاسن شورای شهر باید تقویت شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسائل شهر تهران بسیار زیاد است و نیاز به کار بیشتری دارد، البته معاونان شهردار نیز اقداماتی را انجام داده‌اند که ممکن است نقطه ضعف‌هایی وجود داشته باشد.

به گزارش ایمنا، علیرضا نادعلی با بیان اینکه اقدامات مدیریت شهری قابل توجه است، اظهار کرد: مسائل شهر تهران بسیار زیاد است و نیاز به کار بیشتری دارد، البته معاونان شهردار نیز اقداماتی را انجام داده‌اند ممکن است نقطه ضعف‌هایی وجود داشته باشد، اما اگر بخواهیم منصفانه اظهار نظر کنیم باید نواقص و محاسن را در کنار یکدیگر ببینیم.

وی ادامه داد: محاسن باید برای سال دوم تمدید و تقویت و نقص‌ها نیز برطرف شود، شورای شهر نیز به عنوان مرجع نظارتی هم علاقمند به کمک مدیریت شهری است و هم بر فعالیت‌ها نظارت می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اشاره به اقدامات انجام شده توسط شهرداری تهران گفت: مدیریت شهری هم در حوزه سخت افزاری شهر مانند شهرسازی و خدمات شهری و هم در حوزه فرهنگی و اجتماعی دستاوردهایی داشته است.

وی تصریح کرد: سال دوم فعالیت مدیریت شهری، سال نشان داده شدن تلاش‌های شبانه روزی شهرداری است و و شورای اسلامی شهر نیز خود را دخیل در تمام عملکردهای مثبت‌ها و نواقص می‌داند و به دنبال این است تا تمام عملکردهای مثبت در سال دوم ادامه یابد و عیب‌ها نیز برطرف شود.

کد خبر 596045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.