۳ مدال رنگارنگ توسط پاراشناگران ایران در آخرین روز رقابت‌ها

محمد کریم‌زاده، سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار در آخرین روز مسابقات پاراشنا به‌ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه هفتمین روز از پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، پنج پاراشناگر از کاروان کشورمان موفق شدند به مرحله نهایی ماده‌های مختلف راه پیدا کنند. شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی‌نژاد و ابوالفضل ظریف در رقابت‌های مقدماتی ماده ۱۰۰ متر آزاد شرکت کرده و موفق شدند به فینال راه یابند. همچنین علی امینی و محمد کریم‌زاده نیز در رقابت‌های مقدماتی ماده ۱۵۰ متر مختلط انفرادی شرکت کردند و این دو شناگر نیز موفق شدند به فینال راه یابند.

در ادامه رقابت‌های پاراشنا و در مرحله نهایی، در ماده ۱۵۰ متر مختلط انفرادی محمد کریم‌زاده با ثبت زمان ۳:۵۶:۹۸ موفق به کسب مدال طلا شد.

سینا ضیغمی‌نژاد در ماده ۱۰۰ متر آزاد با ثبت زمان ۵۷:۶۳ در رده دوم ایستاد و مدال نقره گرفت و شاهین ایزدیار دیگر نماینده کشورمان در این ماده با ثبت زمان ۵۸:۴۵ به مدال برنز دست یافت.

به گزارش ایمنا، تیم‌ملی کشورمان با پنج ملی‌پوش شامل شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی‌نژاد، محمد کریم‌زاده، علی امینی، ابوالفضل ظریف و حضور علیرضا ایزدی سرمربی و حمید حسنی‌سعدی مربی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد که در نهایت تیم‌ملی کشورمان موفق به کسب ۱۵ مدال خوشرنگ شامل ۵ طلا، ۶ نقره و ۴ برنز شد و دقیقاً نیمی از مدال‌های کاروان ایران در این مسابقات را به‌دست آورد.

کد خبر 595658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.