ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با استقلال

تیم فوتبال سپاهان در اولین حضور رسمی ژوزه مورایس به عنوان سرمربی مهمان مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خود در فصل جدید در یکی از دشوارترین دیدارهای خارج از خانه‌اش باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برود. وجه اشتراک دو تیم مربیان جدید آنها هستند و برای هر دو مربی این جدال از اهمیت بالایی برخوردار است. سپاهان در شرایطی به مصاف استقلال می‌رود که با جدایی چند بازیکن تاثیرگذارش، چهره‌ای متفاوت با فصل گذشته خود خواهد داشت و حداقل چهار پست شاهد تغییراتی در ترکیب طلایی پوشان خواهیم بود.

رشید، سنگربان سپاهان در جدال با مهاجمان زهردار استقلال

رشید مظاهری همانند نیم فصل دوم فصل گذشته انتخاب شماره یک سپاهان برای حفاظت از چارچوب خواهد بود. بدون شک با توجه به مهاجمان پرتعداد و زهردار استقلال، او روز سختی در آزادی خواهد داشت اما امیدوار است از این آزمون سخت سربلند بیرون بیاید.

دو تا سه تغییر در خط دفاعی

نسبت به فصل گذشته، تنها بازیکنی که می‌توان با قاطعیت از حضورش در خط دفاعی سپاهان سخن گفت امید نورافکن است. او امشب دفاع چپ فیکس سپاهان خواهد بود و در آن سوی خط دفاعی نیز رامین رضائیان جای دانیال اسماعیلی‌فر به بازی گرفته می‌شود. علامت سوال اما در مورد زوج خط دفاعی است که با توجه به آخرین دیدار تدارکات طلایی پوشان، به نظر محمد دانشگر و رناتو داسیلویرا در قلب دفاع حضور خواهند داشت و محمد نژادمهدی و نیلسون جونیور گزینه‌های دیگر برای پست دفاع وسط هستند.

میانه میدان با کمترین تغییرات

هرچند سروش رفیعی به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن میانی سپاهان در این فصل دیگر در این تیم حضور ندارد اما به نظر می‌رسد خط هافبک کمترین تغییر را نسبت به فصل گذشته در سپاهان داشته باشد. مسعود ریگی به عنوان تک هافبک دفاعی به بازی گرفته می‌شود و جلوتر از او از بین محمد کریمی، یاسین سلمانی و مانوئل فرناندز، دو نفر به عنوان هافبک هجومی در ترکیب حضور خواهند داشت.

خط آتش و همان رأس همیشگی

شهریار مغانلو به عنوان یکی از کامل‌ترین مهاجمان لیگ در نوک خط سپاهان حضور خواهد داشت و در دو سمت خط حمله سپاهان به احتمال فراوان محمدرضا حسینی و فرشاد احمدزاده حضور خواهند داشت. آلویس کامسوبا و محمد علی نژاد گزینه‌های دیگر سرمربی سپاهان برای تغییرات در خط حمله خواهند بود.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با استقلال به شرح زیر است:

رشید مظاهری، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، رامین رضائیان، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، مانوئل فرناندز، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

کد خبر 595648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.