مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۰ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر ماجرای آدم‌ربایی در تهران، پلیس مانع خودسوزی شهروند ۲۱ ساله شد، دستگیری زنی با جلیقه انتحاری قلابی، راز سه سال ناپدید شدن مرد مشهدی، غرق شدن پنج عضو یک خانواده در استخر کشاورزی و غرق شدن یک دختر ۱۴ ساله در سیل‌بند شهرضا را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _پنجشنبه بیستم مردادماه_ به شرح ذیل است:

بعد از وقوع یک آدم‌ربایی در تهران به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات برای دستگیری آدم‌ربایان و روشن شدن واقعیت ماجرا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قصد خودکشی فردی در منطقه چهار راه دیلمان شهرستان رشت، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری زنی با کمربند انتحاری قلابی در سراوان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

درپی اعلام یک فقره آدم ربایی و گروگان‌گیری به دلیل اختلاف مالی در شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

حدود سه سال قبل بود که روزی همسرم بدون هیچ بهانه‌ای از خانه بیرون رفت و دیگر هیچ خبری از او نداشتم، روزهای سختی را می‌گذراندم و به زحمت مخارج فرزندانم را تأمین می‌کردم تا اینکه یک روز وقتی در حیاط را گشودم، ناگهان شوهرم را مقابلم دیدم و از شدت خوشحالی جیغ بلندی کشیدم.

بیشتر بخوانید

ظهر پنجشنبه طی تماسی با اورژانس تایباد از مفقود شدن پنج نفر در نزدیکی استخر کشاورزی در محدوده چاه درختی تایباد خبر دادند که احتمالاً در استخر غرق شدند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک کارگاه ذوب قیر جامد در اسلامشهر و فوت یک نفر در این حادثه، خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی الیگودرز از شناسایی و دستگیری دو عامل ایجاد مزاحمت فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدن یک دختر ۱۴ ساله در سیل‌بند شهرضا، خبر داد.

بیشتر بخوانید

پنج نفر با اظهار مسمومیت به بیمارستان جاجرم مراجعه کردند که هم اکنون سه بیمار ترخیص و دو نفر در بیمارستان بستری هستند و حال عمومی بیماران خوب گزارش شده است.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شگرد جدید کلاهبرداران با سوءاستفاده از احساسات شهروندان در ایام محرم خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 595645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.