مصاف تنیسورهای کشورمان برابر عربستان در مسابقات دیویس‌کاپ

تیم‌ملی ایران در چارچوب مسابقات تنیس دیویس‌کاپ در بخش‌های انفرادی و تیمی با عربستان دیدار کرد و یک پیروزی و دو شکست حاصل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز دوم مسابقات تنیس دیویس‌کاپ در زمین‌های تنیس هاردکورت ویتنام پیگیری شد و نمایندگان کشورمان مقابل عربستان به‌میدان رفتند.

در اولین بازی این دیدار علی یزدانی با نتیجه ( ۵-۷ و ۲-۶ ) مقابل حریف خود شکست خورد و امیرحسین بادی به‌عنوان دومین نماینده ایران به‌میدان رفت و در نهایت این بازی با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶ ) به‌سود تنیسور عربستان شد.

در بخش دونفره هم تیم ایران با ترکیب سامیار الیاسی و علی یزدانی موفق به شکست عربستان با نتیجه (۳-۶ و ۴-۶) شد، همچنین با پیروزی جزایر پاسفیک مقابل امارات و عربستان مقابل ایران، صعود این دو تیم به دسته بالاتر قطعی شد

گفتنی است امیرحسین بادی، حسام یزدی، کسری رحمانی، سامیار الیاسی و علی یزدانی به‌عنوان نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

این مسابقات به‌مدت چهار روز، از روز نوزدهم تا بیست‌ودوم مردادماه در زمین‌های هاردکورت ویتنام برگزار می‌شود و تیم‌های برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را به‌دست می‌آوردند.

تیم‌ملی تنیس کشورمان در دوره گذشته این مسابقات که به میزبانی بحرین برگزار شد با عبور از سد تمامی حریفان خود به گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه صعود کرد. در این دوره نیز، تیم‌های برتر رقابت‌های گروه ۳، جواز حضور در دسته بالاتر را به دست می‌آوردند.

کد خبر 595589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.