پرز: هیچ فعالیت دیگری در نقل و انتقالات رئال مادرید نداریم

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید پس از قهرمانی در سوپرجام اروپا در رابطه با مسائل مختلفی صحبت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، فلورنتینو پرز بدون شک شب گذشته یکی از خوشحال‌ترین مدیران جهان بوده است، چرا که باشگاهش یک بار دیگر در دوران او به یک جام قهرمانی دست یافت.

شب گذشته رئال مادرید موفق شد در دیدار نهایی سوپرجام اروپا برابر اینتراخت فرانکفورت با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و یک قهرمانی دیگر را جشن بگیرد. پس از برگزاری مراسم اهدای جام، فلورنتینو پرز به عنوان مدیرعامل باشگاه رئال مادرید مصاحبه‌ای انجام داد. وی در خصوص عملکرد تیمش در فصل گذشته گفت: فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و در مورد این سوپرجام بسیار هیجان زده هستیم. ابتدا باید شایستگی لازم را برای رسیدن به فینال‌ها به دست آوریم و سپس آنها را ببریم. ما تیم بزرگی داریم. این کار به خوبی انجام شده است.

پرز با تحسین عملکرد سرمربی خود یادآور شد: آنچلوتی به خوبی این تیم را مدیریت می‌کند، او بخش مهمی از موفقیت ما است و ما این فصل جدید را از یکشنبه با اشتیاق فراوان آغاز می‌کنیم. درست است که امسال همه چیز برای ما خوب پیش رفته است و هیچکس نمی‌تواند ناراضی باشد، اما ما باید به کار خود ادامه دهیم و هر روز روی آینده خود کار می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید درباره نقل و انتقالات نیز صحبت کرد: ما باید به تمرینات خوب ادامه دهیم. آنچلوتی تیم را مدیریت کرده است و در حال حاضر به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. در حال حاضر می‌توانم بگویم که هیچ فعالیت دیگری در نقل و انتقالات رئال مادرید نداریم.

با وجود نگرانی‌ها در مورد احتمال مصدومیت بنزما در طول فصل و نیاز مادرید به پیدا کردن یک بازیکن ذخیره برای او، پرز نظر دیگری دارد: همه مهاجمانی که داریم در شرایط بسیار خوبی هستند. برای بنزما در این فصل مشکلی پیش نمی‌آید اما اگر پیش بیاید نیز آنقدر مهاجم در اختیار داریم که نبود بنزما به چشم نمی‌آید. به نظر من او سال گذشته استثنایی عملکرد و شایسته دریافت توپ طلا است. امسال حتی می‌تواند این شایستگی را بیشتر نشان دهد.

وی در خصوص رقابت رئال مادرید با بارسلونا و شرایط این باشگاه نیز در پایان خاطرنشان کرد: فصل‌هایی وجود دارد که همه ما بهتر یا بدتر می‌شویم، اما بارسا در کنار مادرید یکی از مهم‌ترین نهادهای فوتبال در جهان است. باید به همان چیزی که هست بازگردد و این برای همه خوب است، نه فقط برای خود این باشگاه بلکه برای فوتبال جهان خوب است که بارسا به روزهای اوجش بازگردد.

کد خبر 595487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.