شورای شهر اردستان به بن‌بست رسیده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردستان گفت: این شورا در پایان یک سال فعالیت خود به بن‌بست رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر اردستان، معین مهدانیان اظهار کرد: این شورا در پایان یک سال فعالیت خود به بن‌بست رسیده و باید به دنبال چاره‌اندیشی باشد.

وی با بیان اینکه انتقادات بسیاری به شهردار وارد است، ادامه داد: شهردار باید نگاهش به شهرهای بزرگ‌تر باشد از آنها الگو بگیرد و نظام ارزیابی داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردستان گفت: نبود ارزیابی و درست توزیع نشدن اضافه کاری به کارکنان، بی‌انگیزگی بین نیروی کار را به همراه داشته و فعالیت‌ها نیز به خوبی انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون در زمان رکود اقتصادی شهرداری باید ایجاد کار کند، تصریح کرد: نباید بدون برگزاری مناقصه، موردی توسط شهرداری واگذار شود که این موضوع در شهرداری رعایت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: از عملکرد شورای اسلامی شهر و شهردار رضایت ندارم و شهرداری باید مطابق علم روز حرکت کند تا زمانی که لایروبی جوی آب و هرس درختان به عنوان طرح در شهرداری مطرح است چگونه می‌توان انتظار رونق شهر را داشت؟

مهدانیان گفت: اتحاد و هم‌دلی بیشتر بین اعضای شورای اسلامی شهر را خواستارم و شورای ششم شهر باید با اتحاد، منفعت شهروندان را در نظر بگیرد و از اختلاف پرهیز کند.

کد خبر 595476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.