بدهی شهرداری تربت حیدریه به بانک شهر تهاتر می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان تربت‌ حیدریه گفت: بدهی ۲۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی شهرداری مرکزی این شهرستان به بانک شهر تهاتر می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تربت حیدریه، مهدی جهان‌شیری اظهار کرد: در پی تفاهم انجام شده، شهرداری تربت حیدریه بدهی خود به بانک شهر را تهاتر و از لیست بدهکاران کلان خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: بانک شهر ۶۰ میلیارد تومان از جرایم مطالبات خود از شهرداری تربت حیدریه را بخشیده است و طلب خود را نیز در قالب معاوضه با چندین قطعه زمین تهاتر خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تربت حیدریه گفت: یکی از مشکلات شهرداری تربت حیدریه معوق شدن مطالبات از دستگاه‌های اجرایی است که باعث کندی کار طرح‌های عمرانی شده است.

وی تصریح کرد: مطالبات سررسید گذشته شهرداری تربت حیدریه ۳۰۰ میلیارد است، حدود ۵۲ میلیارد تومان بدهی دو نهاد سپاه و دانشگاه علوم پزشکی نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

جهان‌شیری اضافه کرد: روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی می‌دارم و جلسه‌ای ویژه در خصوص رفع مشکلات و چالش‌های حوزه رسانه این خطه در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

کد خبر 595471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.