شهرداری منطقه ۸ اصفهان مجری «طرح نگهداشت محله»

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: شهروندان برای ارائه درخواست‌های خود به مدیران این منطقه، فرمی تحت عنوان «طرح نگهداشت محله» دریافت می‌کنند و پس از تکمیل، آن را به مسئولان مربوطه تحویل می‌دهند که پس از پاسخ مسئول مربوطه، این فرم به شهروند تحویل داده می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در مدت ۱۰۰ روز خدمت در منطقه هشت شهرداری اصفهان، تلاش کردیم مدیریت این منطقه به صورت هفتگی در بین شهروندان و در محله‌های این منطقه حضور داشته باشد تا مشکلات و درخواست‌های آنها از نزدیک بررسی شود.

وی افزود: طی این مدت در بین ۱۰ محله و مسجد سطح منطقه هشت به همراه تمام مدیران این منطقه حاضر شدیم، صحبت‌های شهروندان را شنیدیم و این اقدام را در تمام محله‌های این منطقه انجام خواهیم داد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طی این بازدیدها در راستای پیگیری درخواست‌های مردمی، طرح نگهداشت محله‌ها در این منطقه برنامه‌ریزی شد که شهروندان برای ارائه درخواست خود به مدیران شهری، فرمی تحت عنوان «طرح نگهداشت محله» دریافت می‌کنند و پس از تکمیل، آن را به مسئولان مربوطه تحویل می‌دهند که پس از پاسخ مسئول مربوطه، این فرم به شهروند تحویل داده می‌شود.

وی اضافه کرد: شناسایی مشکلات شهروندان از نزدیک، باعث مطلوب‌تر شدن ارائه خدمات شهرداری به آنها می‌شود، لذا این بازدیدها به صورت هفتگی و پیوسته انجام خواهد شد.

کد خبر 595448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.