رضایت شهروندان در اولویت مدیریت شهری خرم‌آباد

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به شروع سال دوم شورای ششم شهر، گفت: امروز روز همراهی و همدلی است و همه در کنار هم به دور از اختلاف نظرها و سلایق برای پیشبرد اهداف شورای اسلامی شهر در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کرم نعمتی امروز _پنجشنبه بیستم مردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، اظهار کرد: قدردان تلاش‌های نیروهای زحمتکش شهرداری هستیم، اما شهروندان از اقدامات بی‌اطلاع هستند، همچنین توقعات از مجموعه مدیریت شهری بیشتر و انتظارات بالاتر از حد وظایف و اختیارات است، بنابراین می‌طلبد که همه با هم در پی ایجاد رضایتمندی بین شهروندان و ایجاد انگیزه برای مشارکت آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه بحث نظارت و ارزیابی عملکرد، خواسته و مطالبه مردم است و در این راستا توجه به شفافیت امری ضروری خواهد بود، گفت: در این خصوص تاکنون اقدامی ملموس و عملی را از شهرداری مشاهده نکرده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در خصوص دخالت اعضای شورای ششم شهر در عزل و نصب‌ها، تصریح کرد: بر اساس وظیفه نظارتی ممکن است بر مدیران نظارت داشته باشیم، اما از شهردار توقع داریم که نیروهای پاک‌دست، متعهد، متخصص و دل‌سوز را در منصب‌های مهم و کلیدی قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی و کمبودها مختص شهرداری نیست، اضافه کرد: نباید کیفیت را فدای کمیت کرد، بلکه اولویت اصلی مدیریت شهری باید اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره و رها شده باشد.

نعمتی با بیان اینکه اصل شفاف‌سازی باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد، تاکید کرد: اگر جایی نیاز است معاونت و مدیریت جدید اضافه شود، با توجه به نیازسنجی‌های به عمل آمده، باید این کار انجام شود و اگر نیاز است برخی مدیریت‌ها و سازمان‌ها با یکدیگر ادغام شوند، این اقدام نیز باید انجام شود.

کد خبر 595432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.