۱۰ وسیله شهربازی کیو مجوز استاندارد گرفت

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: تجهیزات تفریحی مستقر در پارک بازی و شهربازی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و شهرداران، مالکان و بهره‌برداران موظف هستند نسبت به استانداردسازی آنها اقدام نمایند تا ایمنی و سلامت مردم به ویژه کودکان به خطر نیفتد.

مرضیه قنبریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: استانداردسازی طی سه فرایند ازجمله ساخت، نصب و بهره‌برداری باید انجام شود که به شهربازی کیو نیز اعلام شده است علاوه بر اینکه این سه فرآیند باید طی شود وسایل خریداری شده نیز باید استانداردسازی شود.

وی با بیان اینکه استاندارد باید به مراکز بازی، شهربازی‌ها، پارک‌های آبی ورود کند یکی از دستگاه‌های شهربازی کیو ناایمن است و علاوه بر آن باید حداقل فضای اطراف آن رعایت شود که نشده است بنابراین شهربازی کیو باید مجوز از سازمان استاندارد بگیرد که این مجوزها یک ساله است وهر سه ماه یک بار هم موظف هستند که وضعیت ایمنی را کنترل کنند.

مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه ۱۰ وسیله شهربازی کیو مجوز استاندارد گرفت، ادامه داد: تجهیزات تفریحی مستقر در پارک بازی و شهربازی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و شهرداران، مالکان و بهره‌برداران موظف هستند نسبت به استانداردسازی آنها اقدام نمایند تا ایمنی و سلامت مردم به ویژه کودکان به خطر نیفتد.

کد خبر 595430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.