ساعت هوشمند گارمین Enduro 2 معرفی شد

ساعت هوشمند گارمین Enduro 2 با پنل شارژ خورشیدی از پشتیبانی از حالت‌های ورزشی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Enduro 2 جدیدترین محصول شرکت گارمین (Garmin) است، این گجت پوشیدنی از فناوری شارژ خورشیدی بهره می‌برد و با هر بار شارژ تا ۱۵۰ ساعت در حالت فعال بودن GPS دوام خواهد آورد، قیمت این ساعت ۱۱۰۰ دلار اعلام شده است. Enduro 2 از پوشش پلیمری تقویت‌شده با فیبر و پوشش تیتانیومی در پشت و همچنین قاب تیتانیومی ساخته شده است.

صفحه‌نمایش لمسی ۱.۴ اینچی این محصول از نوع AMOLED است و وضوح ۲۸۰ * ۲۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و برای دوام بیشتر، با لایه‌ای از جنس یاقوت کبود پوشانده شده است.

ساعت هوشمند گارمین Enduro 2 به همراه بند پلاستیکی اسپرت عرضه می‌شود، اما با دیگر بندهای سیلیکونی گارمین نیز سازگاری دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وای‌فای، بلوتوث و +ANT اشاره کرد. ساعت ذکر شده ضد آب است و از ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد و می‌توان تا ۲۰۰۰ آهنگ را روی آن ذخیره کرد. یک چراغ LED نیز برای تمرین در تاریکی شب در ساعت هوشمند جدید تعبیه شده است.

ساعت Enduro 2 از حسگر سنجش ضربان قلب، SpO2، قابلیت نظارت بر خواب و استرس بهره می‌برد، این محصول ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام از جمله نقشه‌های توپوگرافی، سرعت تنظیم شده با درجه، دینامیک دویدن و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. عمر باتری محصول ذکر شده در صورتی فقط به عنوان ساعت هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد، به ۴۶ روز می‌رسد، البته در این شرایط پنل شارژ خورشیدی به حفظ شارژ دستگاه کمک می‌کند.

کد خبر 595361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.