۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
گوشی وان‌پلاس ایس‌پرو معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی وان‌پلاس ایس پرو، مدل ری‌برند شده وان‌پلاس 10T با پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1، دوربین سه‌گانه و رابط کاربری ColorOS برای بازار چین معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند OnePlus Ace Pro عملاً مدل ری‌برند شده وان‌پلاس 10T است، شباهت‌های بین این دو گوشی از طراحی ظاهری و سخت‌افزار فراتر می‌رود. گوشی جدید وان‌پلاس در رنگ‌های مشکی و سبز در دسترس قرار می‌گیرد. وان‌پلاس قصد دارد گوشی OnePlus Ace Pro را با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در دسترس قرار دهد. این شرکت گوشی 10T را افزون بر این کانفینگ‌ها در کانفینگ ارزان‌تری با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز عرضه می‌کند.

دیگر تفاوت بین وان‌پلاس ایس‌پرو با وان‌پلاس 10T این است که گوشی اول از رابط کاربری ColorOS 12.1 بر پایه اندروید ۱۲ استفاده می‌کند، اما مدل 10T به رابط کاربری OxygenOS 12.1 مجهز است. وان‌پلاس ایس‌پرو با شارژر ۱۶۰ وات SuperVOOC که به همراه گوشی ارائه می‌شود، از فناوری شارژ ۱۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید وان‌پلاس دارای باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

گوشی وان‌پلاس ایس پرو از پردازنده پرچم‌دار Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برد، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است که شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. کانفینگ پایه وان‌پلاس ایس پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۵۲۰ دلار عرضه می‌شود، کانفینگ دیگر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی مشابه با قیمت ۵۶۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. سومین کانفینگ با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با برچسب قیمت ۶۳۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که فروش وان‌پلاس ایس پرو از ۱۵ آگوست آغاز می‌شود.

کد خبر 595355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.