سپاهان در جست‌وجوی تکرار خاطره دو فصل پیش در آزادی+ جدول

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف استقلال می‌رود که آخرین تیمی است که موفق به شکست این تیم در لیگ برتر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و سپاهان که از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران به شمار می‌روند از سال ۱۳۵۰ تا کنون ۷۷ بار در دیدارهای رسمی برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که در این بین استقلال ۳۰ و سپاهان ۲۷ مرتبه طعم پیروزی را چشیده و ۲۰ دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. البته دو تیم سه بار هم در دیدارهای دوستانه در چارچوب رقابت‌های جام نقش جهان جهان و اتحادیه تهران به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سپاهان دو بار پیروز شده است و یک دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین در ۷۷ دوئل رسمی این دو تیم، ۱۸۹ گل به ثمر رسیده است که ۸۹ گل سهم سپاهان و ۱۰۰ گل سهم استقلال است.

دو تیم فردا در حساس‌ترین دیدار هفته آغازین لیگ برتر در حالی به مصاف هم می‌روند که این دیدار چهلمین رویارویی دو تیم در تهران به حساب می‌رود. در ۳۹ جدال قبلی دو تیم در این شهر استقلال ۲۱ بار و سپاهان ۹ بار پیروز شده‌اند و ۹ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

نکته جالب توجه از رویارویی فردای دو تیم اینکه سپاهان آخرین تیمی است که موفق به شکست استقلال در لیگ برتر شده است آن هم درست در دیداری که در هفته پایانی دو فصل پیش در ورزشگاه آزادی بین دو تیم برگزار شد. حالا دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که بر خلاف سه جدال قبلی نه محرم نویدکیا سرمربی سپاهان است و نه فرهاد مجیدی در استقلال حضور دارد.

آمار ویژه رویارویی‌های استقلال و سپاهان به شرح زیر است:

سپاهان در جستجوی تکرار خاطره دو فصل پیش در آزادی+ جدول

کد خبر 595354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.