تولید ۶۲ تن آسفالت در یک روز

مدیر منطقه دو شهرداری اراک با اشاره به حجم آسفالت تولید و توزیع شده در این منطقه، گفت: روز گذشته بالغ بر ۶۲ تن آسفالت در منطقه دو شهرداری تولید شده است و در هفته اخیر نیز روکش آسفالت در خیابان سبحانی- شهدای گمنام فرعی کوثر آغاز شد.

مجتبی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیش از این جداول کانیو در کوچه ارکیده واقع در خیابان شهید بهشتی تعویض گردیده و در مرحله اول ۳۰ تن روکش آسفالت در این کوچه اجرا شده بود که در روزهای اخیر در جهت تکمیل این عملیات ادامه روکش آسفالت در فرعی‌های بن بست کوچه ارکیده واقع در خیابان شهید بهشتی اجرا گردید.

وی ادامه داد: کندمان، زیرسازی و بیس ریزی ترانشه اداره برق خیابان شهید رجایی واقع در کوچه فریدی و در ادامه تعمیر کف فرش آن، همچنین اجرای سنگ فرش خیابان شهید شیرودی حد فاصل کوچه‌های فرهنگ و مبارزان، نیز از دیگر اقدامات انجام شده است که می‌توان به آن اشاره کرد.

مدیر منطقه دو شهرداری اراک تصریح کرد: پیش از این به اجرای کندمان خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل بازارچه سهام سلطان تا پیاده‌راه امیرکبیر جهت اجرای جدول‌گذاری پرداخته بودیم که طی یک روز اخیر تعمیر کف‌فرش آن انجام شد و همچنین بتن‌ریزی، ساخت حوضچه و نصب دریچه فلزی در چاه جذبی واقع در انتهای خیابان امام خمینی (ره) مقابل درمانگاه ولی‌عصر (عج) نیز از جمله اقداماتی بود که در ادامه صورت گرفت.

وی با اشاره به همکاری سازمان مدیریت پسماند با شهرداری منطقه دو اراک، خاطرنشان کرد: تنظیف و پاکسازی دره گردو، لایروبی عرضی خیابان شریعتی نهضت ۱، خیابان شهید رجایی، خیابان دانشجو و فرعی‌ها، کوی مسکن، لایروبی رودخانه اراک در مسیر خیابان میرزای شیرازی، شهرک ولیعصر، مجتمع‌های نصر، فاز یک شهرک بهشتی نیز از جمله پروژه‌هایی است که با تعامل با سازمان مدیریت پسماند شهرداری اجرا شده است.

قاسمی تاکید کرد: عوامل اجرایی شهرداری منطقه دو اراک، همواره در تلاش هستند تا با انجام اقدامات زیرساختی، عمرانی و خدمات شهری، رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری جلب شود.

کد خبر 595268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.