تخصیص ردیف اعتباری برای مناسب‌سازی معابر در بودجه شهرداری اراک

نماینده شهرداری در کمیته مناسب‌سازی استان مرکزی گفت: شهرداری در سال‌های اخیر برای انجام هر پیمان جهت اجرای پروژه‌ها، ضمیمه مناسب‌سازی آن را رعایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود زارع امروز _چهارشنبه نوزدهم مردادماه_ در کمیته مناسب‌سازی استان مرکزی، اظهار کرد: موانع موجود در خیابان‌های اصلی در مدت سه سال برطرف خواهد کرد، البته یک ردیف اعتباری در بودجه برای این موضوع در نظر گرفته شده است تا این کار با سهولت بیشتری به سرانجام برسد.

وی افزود: به تازگی ایمن‌سازی و مناسب‌سازی گذرهای عبوری از وسط بلوارها در خیابان شهید شیرودی و خیابان امام (ره) آغاز شده است و به‌طور کلی امسال حدود ۱۴ میلیارد بودجه برای مناسب‌سازی معابر شهر اراک اختصاص یافته است.

نماینده شهرداری در کمیته مناسب‌سازی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه قانون اجازه ایجاد کلینیک‌های پزشکی در مجتمع‌های مسکونی را صادر کرده است، تا کنون در این ساختمان‌ها دقت لازم برای مناسب‌سازی ساختمان‌ها برای معلولان نمی‌شد، اما با هماهنگی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی در کمیته مناسب‌سازی انجام شده است، مقرر شد از ساختمان‌های مذکور بازدید شود و در صورت رفع نشدن موانع، این کلینیک‌های پزشکی امکان ادامه فعالیت نداشته باشند؛ هر چند هنوز قانون بالادستی برای این مسئله ابلاغ نشده است و تصمیم در سطح استان گرفته شده است.

کد خبر 595239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.