خبرنگاران گویای زبان حال جامعه هستند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان، رسانه را زبان حال جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین باغشیخی امروز _چهارشنبه نوزدهم مردادماه_ در دومین روز از مراسم عزاداری شهرداری کاشان در خانه تاریخی آل یاسین که هم‌زمان با تجلیل از خبرنگاران همراه بود، اظهار کرد: ارزش‌گذاری عملی برای فعالیت‌های خبرنگاران و درک موقعیت فرهنگی اجتماعی اقتصادی و معیشتی این قشر، وظیفه مسئولان است.

وی رسانه را زبان حال جامعه دانست و افزود: اگر حال رسانه خوب باشد، قطعاً متوجه خوب بودن حال جامعه می‌شویم، زیرا رسانه زبان گویا و رسای جامعه است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: تلاقی عاشورای حسینی و روز خبرنگار تداعی‌گر حماسه‌آفرینی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) به عنوان راویان و پیام‌آوران عاشورا و احیاکنندگان نهضت حسینی است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران طلایه‌داران راستی و حقیقت هستند، افزود: رسالت خطیر اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی بر عهده این افراد است که به یاری قلم‌های صادق و توانای خود، می‌توانند موجبات تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم آورند.

باغشیخی تصریح کرد: به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر جایگاه خبرنگاری را ارج می‌نهم، زیرا عاشورا را رسانه متعالی کرد و به دست ما رساند، اگر رسانه نبود رسالت حضرت زینب (س) در کربلا مسکوت می‌ماند.

وی گفت: رسانه باید حقیقت و واقعیت‌ها را مطرح کند و بر مدار صداقت حرکت و ارزش واقعی قلم را حفظ کند. خداوند در قرآن به قلم قسم خورده و آن را مقدس خوانده است، لذا رسانه باید مراقب این ابزار ارزشمند باشد و قلمش را ارزان نفروشد.

کد خبر 595236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.