اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی به نفع مردم و شهرداری است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی به نفع مردم و شهرداری است، گفت: هر چه زودتر بتوانیم پروژه‌های عمرانی شهر را به بهره‌برداری و در اختیار شهروندان قرار دهیم، با توجه به تورم سالانه و رشد قیمت‌ها، احداث این پروژه‌ها ارزان‌تر تمام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نور صالحی امروز _چهارشنبه نوزدهم مردادماه _در نشست بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان که در محل تجهیز کارگاه پروژه حلقه حفاظتی واقع در محور خاتون‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت قابل قبولی را در اجرای پروژه‌های رینگ چهارم حفاظتی، تقاطع غی هم‌سطح میدان شهدای ورزشکار و تقاطع آیت‌الله غفاری شاهد هستیم، در این راستا به منظور تسریع در روند آزادسازی اراضی و املاک در مسیر این پروژه‌ها درصدد تأمین منابع مالی هستیم.

وی ادامه داد: لازم است برای رفع موانع در مسیر اجرای پروژه‌ها که عمده آن آزاد سازی اراضی و تأمین اعتبار در این بخش است، تدبیر لازم انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی دیگر از معضلاتی که در اغلب پروژه‌های عمرانی مشاهده می‌شود، جابه‌جایی تأسیسات شرکت‌های خدماتی همچون آب و فاضلاب، برق و گاز است، گفت: در این راستا یکی از مسائل مهم در مسیر اجرای پروژه رینگ چهارم حفاظتی، تقاطع غیر همسطح میدان شهدای ورزشکار و پروژه تقاطع آیت الله غفاری حجم بالای جابه‌جایی تأسیسات و نداشتن اطلاعات کافی و لازم شرکت‌های خدماتی از تأسیسات مربوطه خود در این مسیرها است.

وی افزود: جابه‌جایی تأسیسات در روند اجرای پروژه‌های عمرانی زمان‌بر و پرهزینه است که باعث کندی کار می‌شود، اما این معضل در پروژه رینگ چهارم حفاظتی با توجه به اینکه اجرای طرح در حریم شهری اتفاق می‌افتد و اطلاعات شرکت‌های مربوطه از تأسیسات خود کم بوده، بسیار مشکل ساز شده است.

نورصالحی خاطرنشان کرد: در نشست امروز مقرر شد جلسه‌ای با حضور مسئولان، کارشناسان و مدیران پروژه در رابطه با اولویت بندی پروژه‌های رینگ چهارم حفاظتی تا سال ۱۴۰۳ برگزار و زمان‌بندی طرح‌ها به صورت کامل تعیین شود.

وی تصریح کرد: لازم است اولویت بندی مسائل مالی برای همه پروژه‌های عمرانی شهر با توجه به ضرورت آن، میزان اعتبار مورد نیاز و زمان بندی حداقلی و منافع شهر انجام شود.

نورصالحی با بیان اینکه اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی به نفع مردم و شهرداری است تاکید کرد: هر چه زودتر بتوانیم پروژه‌های عمرانی شهر را به بهره‌برداری و در اختیار شهروندان قرار دهیم، با توجه به تورم سالانه و رشد قیمت‌ها و خدمات، احداث این پروژه‌ها ارزان‌تر تمام می‌شود.

کد خبر 595210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.