توقفی در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر نداشته‌ایم

شهردار اصفهان با اشاره به تکمیل پروژه‌های شاخص عمرانی شهر، گفت: تیم اقتصادی شهرداری تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا بتواند از انواع منابع مالی برای تزریق به پروژه‌های عمرانی استفاده کند که تاکنون به‌رغم وجود فراز و نشیب‌ها، توقفی در روند اجرای پروژه‌ها ایجاد نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز_ چهارشنبه نوزدهم مردادماه _در نشست بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان که در محل تجهیز کارگاه پروژه حلقه حفاظتی واقع در محور خاتون‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: نشست امروز در راستای سلسله جلسات هر دو هفته یک‌بار بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهر به منظور رفع مشکلات، معضلات و زمان‌بندی سه پروژه حلقه حفاظتی شهر، تقاطع غیرهمسطح میدان شهدای ورزشکار و تقاطع آیت‌الله غفاری برگزار شد.

وی ادامه داد: پروژه رینگ چهارم حفاظتی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان محسوب می‌شود که در این جلسه با حساسیت خاصی عملیات اجرایی کیلومتر صفر تا ۴۵۰۰ مترمربع آن مرور شد؛ همچنین بررسی عملکرد، پیشرفت کار و تطابق با زمان‌بندی دو پروژه دیگر یعنی تقاطع غیرهمسطح میدان شهدای ورزشکار و پروژه تقاطع آیت‌الله غفاری نیز با حضور کارشناسان صورت گرفت.

شهردار اصفهان روند پیشرفت پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: باید از زمان، حداکثر استفاده را ببریم که در این راستا در محدوده پروژه رینگ چهارم حفاظتی، آزادسازی‌های لازم توسط شهرداری منطقه ۱۵ به خوبی انجام شده است، بنابراین امیدواریم بدون وقفه این سه پروژه به کار خود ادامه دهد و در حداقل زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های شاخص عمرانی شهر از گذشته تا به امروز در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد، تصریح کرد: در این راستا همچنان بر تکمیل سریع‌تر پروژه‌های قطار شهری، رینگ چهارم حفاظتی، تقاطع غیرهمسطح میدان شهدای ورزشکار، تقاطع آیت‌الله غفاری و پروژه پارکینگ توحید تمرکز کرده‌ایم، زیرا معتقدیم تکمیل و ساماندهی این پروژه‌ها کمک شایانی به حمل‌ونقل روان شهر می‌کند.

قاسم‌زاده در توضیح سیاست‌گذاری و تدبیر شهرداری اصفهان در رابطه با تزریق مالی به پروژه‌ها، خاطرنشان کرد: در این رابطه تیم اقتصادی شهرداری تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند از انواع منابع مالی برای تزریق به پروژه‌های عمرانی شهر استفاده کند که تاکنون به‌رغم وجود فراز و نشیب‌ها توقفی در روند اجرای پروژه‌ها ایجاد نشده است.

شهردار اصفهان تأکید کرد: همت جمعی مدیریت شهری بر انجام پیوسته پروژه‌ها و فعال بودن پروژه‌های عمرانی شهری است.

به گزارش ایمنا، در این نشست معاون عمرانی، مدیرعامل سازمان عمران، معاونان عمرانی مناطق، مدیران پروژه‌های رینگ چهارم حفاظتی، تقاطع غیرهمسطح میدان شهدای ورزشکار و پروژه تقاطع آیت‌الله غفاری حضور داشتند.

کد خبر 595192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.