۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
سردار وفادار، حسین همدانی

توهین یکی از سران فتنه به سردار شهید حاج‌حسین همدانی با واکنش گسترده از سوی کاربران توئیتر همراه شد؛ سردار پرافتخاری که عمری را در مسیر مجاهدت در راه خدا گذراند و سرانجام در مهرماه سال ۱۳۹۴ در نبرد با تروریست‌های تکفیری حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرحسین موسوی از سران فتنه ۸۸، روز گذشته _هجدهم مردادماه_ در مطلبی جدید با ادبیاتی مشابه ادبیات گروهک تروریستی منافقین، به شهدای مدافع حرم و سردار پرافتخار اسلام شهید حاج‌حسین همدانی اهانت کرد. توهین او با واکنش گسترده‌ای از سوی کاربران توئیتر همراه شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی نوشت: «۵٠ سال مجاهدت شبانه‌روزی؛ مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، رشادت‌های فراموش‌نشدنی در دفاع مقدس، بصیرت در دشمن‌شناسی و مقابله با فتنه ۸۸ و دفاع از حرم اهل بیت (ع)، شهید حسین همدانی را به حبیب‌بن‌مظاهر انقلاب اسلامی تبدیل کرده است.»

محمدمهدی اسماعیلی در ادامه با یادآوری بیتی از غزلیات سعدی شیرازی در رثای این سردار شهید نوشت: «سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین شکند / قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

سردار وفادار، حسین همدانی

سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهور نیز در توییتی نوشت: «سلام خدا بر حبیب حرم و عمار انقلاب، شهید حاج‌حسین همدانی که ریختن خون گرمش بر زمین مصباحی شد برای فطرت‌های پاک در تمیز حق از باطل. السابقون جهاد با یزیدیان، امروز هم‌مرز میان لشکر حسین (ع) و دشمنانش را روشن‌تر ساخت.»

سردار وفادار، حسین همدانی

حجت‌الاسلام حامد کاشانی هم در واکنش به این توهین نوشت: «سلام خدا بر مجاهدانی که در راه خدا و دستورات الهی، مو سپید کردند و عمرشان به شهادت ختم شد و زهی سعادت که هنوز مورد نفرت و کینه عمله و مزدوران دشمن هستند. خدایا عاقبت ما را نیز پس از انجام وظایف و جهاد، به شهادت ختم فرما و دشمنانت را از ما خشمگین ساز.»

سردار وفادار، حسین همدانی

محمدمهدی همت، پسر شهید همت نیز در رشته توییتی نوشت: «در زندگی هر کسی لحظاتی هست که چون سیلی او را به خود می‌آورد و خوش به حال کسانی که آن لحظه‌ها را درک کرده‌اند، من هم در زندگی‌ام از این لحظات داشتم که مسیر زندگی‌ام را تغییر دادند. سال‌های دور که نوجوان بودم و به اقتضای سنی تند، با حاج‌حسین مشغول کل کل بودم سر مسائل جاری کشور که اغلب حرف‌هایم بر اساس شنیده‌ها بود نه چون امروز بر اساس دیده‌ها و تحقیقات از نامردی‌ها هم دل پری داشتم، پرسیدم: عمو می‌دونی برنده‌های انقلاب چه کسانی بودند؟

می‌خواستم هر چه او گفت بگویم آنهایی که به قدرت و ثروت رسیدند

و از خون امثال پدر من بالا رفتند و به ریش ما خندیدند و ملت را هم به جان ما ها که سهمی جز یتیمی نداشتیم، انداختند. سوالم را خیلی تند پرسیدم و حاج‌حسین به آرامی و با آن صدای مهربان و نجیبش جواب داد: شهدا عمو، شهدا برندگان واقعی بودند، جوابی نداشتم، کلامش از نور بود و عجیب من را به خودم آورد.

عموی عزیزم، هر روز بهتر می‌فهمم برندگان واقعی شما بودید، شما پیروز شدید، شما رسیدید، و امثال من ماندیم که نگران عاقبت ایمان‌مان باشیم. ممنونم عموجان که بیدارم کردی، مواظب دینم باش و دعا کن عاقبت من هم شهادت باشد نه چون میرحسین‌های موسوی و سایر چپ‌کرده‌ها»

سردار وفادار، حسین همدانی

کد خبر 595175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.