قیمت گوشی نوکیا + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۱۹مرداد)

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن‌ همراه برند نوکیا از قبیل Nokia G10 مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه بازار تلفن‌های همراه مدل‌ها و برندهای گوناگونی را شامل می‌شود که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها نوکیا است.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند نوکیا در بازه ۲۴ ساعت گذشته بازار ایران را به همراه قیمت حدودی آن مشاهده می‌کنید:

محبوب‌ترین گوشی موبایل نوکیا

گوشی موبایل نوکیا مدل C10 TA-1342 دو سیم‌کارت

گوشی موبایل نوکیا مدل C20 دو سیم کارت با ظرفیت ۳۲ گیگابایت از سری گوشی‌های باکیفیت این برند است که می‌تواند تمام نیازهای ما مانند وب‌گردی، بازی آفلاین و آنلاین، تماشای فیلم و کلیپ، شبکه‌های اجتماعی، کار با اپلیکیشن و بسیاری دیگر را انجام دهید. گفتنی است که این گوشی با تمامی قابلیت‌هایی که دارد گوشی میان‌رده است.

مهندسان نوکیا برای گوشی C20 باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته‌اند که با توجه به ظرفیت آن، عمر مطلوبی هم دارد. که نشان دهنده ظرفیت مناسب این گوشی میان‌رده است. از این گوشی می‌توانید استفاده‌های بسیار متنوع و باکیفیتی در عکاسی داشته باشید. پردازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) این گوشی به‌اندازه‌ای قدرت دارند که می‌توانید بدون هیچ‌گونه دغدغه و کاهش سرعت برنامه‌های متوسط و اجتماعی را اجرا کنید.

این گوشی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت حافظه RAM رم است. گوشی نوکیا C20 دارای دوربین تکی در پشت گوشی بوده که با کیفیت‌های پنج مگاپیکسل است. دوربین عکاسی سلفی نوکیا C20 دارای لنزی با رزولوشن پنج مگاپیکسل است که تصاویر مطلوبی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی و ویدئوهای رضایت‌بخشی برای مکالمه تصویری ایجاد می‌کند.

مشخصات گوشی موبایل نوکیا C10 TA-1342 دو سیم‌کارت

  • رم: یک گیگابایت
  • فناوری صفحه نمایش: IPS
  • شبکه‌های ارتباطی: 2G، 3G
  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
  • نسخه سیستم‌عامل: Android11

گوشی موبایل نوکیا مدل ۲۰۱۸ ۱۰۶ FA دو سیم کارت

با پیشرفت سریع فناوری هر روزه شاهد تولید گوشی‌های موبایل با قابلیت‌های جدید و منحصربه‌فرد هستیم به‌نحوی‌که برندهای معتبر برای به دست آوردن سهم بیشتر بازار به سختی در تکاپو هستند. از طرفی نوکیا سعی کرده از مورد دیگری برای فروش بیشتر کمک بگیرد؛ تجربه و نوستالژی، امتیازهایی هستند که تنها شرکت‌هایی به بزرگی نوکیا می‌توانند از آن‌ها برای فروش بیشتر استفاده کنند. تولید نسخه جدید از گوشی‌هایی که قبلاً توسط نوکیا تولید شده بودند و البته با همان نام قدیمی، سیاستی است که نوکیا این روزها در پیش گرفته است.

مشخصات گوشی موبایل نوکیا ۲۰۱۸ 106 FA دو سیم کارت

  • فناوری صفحه‌نمایش: TFT
  • اندازه: ۱.۸ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی: 2G
  • حافظه داخلی: چهار مگابایت

دانلود لیست قیمت نوکیا (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 595142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.