بهره‌برداری از پروژه اصلاح هندسی جاده ساحلی اهواز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی پروژه آسفالت محور مهرشهر به زردشت، گفت: پروژه اصلاح هندسی جاده ساحلی حدفاصل فلکه قوری تا رستوران پالادیوم تا هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

سعید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، لذا تکمیل پروژه آسفالت معبر مواصلاتی مهرشهر به زردشت در دستور کار سازمان عمران قرار گرفت که در حال حاضر حدود ۹۸ درصد پیشرفت دارد و در حال انجام لکه‌گیری‌های پایانی این معبر هستیم.

وی افزود: با توجه به مسدود شدن پل فولاد با تصمیم شورای ترافیک اهواز، اصلاح هندسی و احداث باند کندروی محور شمال به جنوب جاده ساحلی حد فاصل پارک قوری تا رستوران پالادیوم به صورت ضرب‌الاجلی بر عهده سازمان عمران قرار گرفت و به صورت همزمان با سایر پروژه‌ها به صورت شبانه‌روزی در حال تکمیل این پروژه هستیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز ادامه داد: احداث این محور با هدف روان‌سازی ترافیک شمال به جنوب جاده ساحلی انجام می‌شود که به صورت امانی سازمان عمران، با هزینه‌ای نزدیک به ۸۰ میلیارد ریال و در مساحتی حدود ۱۰ هزار متر مربع در حال انجام آن است.

وی تاکید کرد: با توجه به اولویت و اهمیت این پروژه و تسهیل در دسترسی به بیمارستان گلستان، با تلاش‌های صورت گرفته در هفته آینده شاهده بهره‌برداری از آن خواهیم بود و شهروندان می‌توانند از این مسیر نیز برای تردد خود استفاده کنند.

سعیدی گفت: علاوه بر پروژه‌هایی که سازمان عمران در حال انجام دارد، این سازمان با همکاری مناطق شهرداری اهواز به صورت روزانه نسبت به لکه‌گیری آسفالت معابر در سطح شهر اقدام می‌کند.

کد خبر 595107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.